2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقشه وحشتناک زن جوان برای انتقام گرفتن از شوهر

نقشه وحشتناک زن جوان برای انتقام گرفتن از شوهر

با خودم فکر کردم شوهرم باید چند روزی در عزای من سیاه‌پوش شود تا قدر مرا بیشتر بداند. به‌ همین دلیل خودرو را داخل دره انداختم و خودم به خانه پدرم رفتم.

دوات آنلاین -پیدا شدن خودروی سرنگون شده در یکی از دره‌های شمال‌غربی تهران نشان داد حادثه از سوی زنی جوان برای انتقام خونین از شوهرش رقم خورده است.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌۱۹ شامگاه جمعه ششم اسفندماه به مأموران پلیس تهران خبر رسید خودروی‌سواری در جاده روستای وردیج در شمال‌غرب تهران به دره‌ای سقوط کرده و آتش گرفته است. مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند راننده خودروی عبوری درباره حادثه گفت: در حال رانندگی در جاده وردیج بودم که از دور دیدم خودروی سواری از جاده منحرف شد و به ته دره سقوط کرد. خودرو وقتی به ته دره رسید آتش گرفت و من هم بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

 

احتمال جنایت

سپس مأموران پلیس به ته دره رفتند و مشاهده کردند آتش خودرو خاموش شده‌است، اما داخل خودرو هیچ فرد زنده یا زخمی وجود ندارد. در بررسی‌های اطراف خودرو مأموران پلیس مقداری موی سوخته شده کنار خودرو و مقداری هم وسایل زنانه سوخته شده داخل خودرو کشف کردند. مأموران احتمال دادند حادثه عمدی و کسی در این حادثه به قتل رسیده است و به همین سبب موضوع را به قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند و بازپرس جنایی هم لحظاتی بعد همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی و عوامل تشخیص هویت در محل به تحقیق پرداختند.

 

جست‌وجوی مأموران برای کشف جسد در اطراف خودروی سقوط کرده هیچ نتیجه‌ای نداد، اما با استعلام شماره پلاک خودرو صاحب آن که مرد میانسالی به نام پیمان است، شناسایی شد.

 

بازداشت صاحب خودرو

بدین ترتیب تیم جنایی وقتی مطمئن شدند صاحب خودرو زنده است برای تحقیق به سراغ او رفتند.

 

وی درباره حادثه گفت: همراه همسرم فهیمه و فرزندم زندگی می‌کنم، اما مدتی است با همسرم اختلاف پیدا کرده‌ام و گاهی با هم درگیر می‌شویم. البته اختلاف ما خانوادگی است و چیز مهمی نیست، اما باز هم چند ساعت قبل مثل همیشه با همسرم مشاجره لفظی کردم و وقتی درگیری ما بالا گرفت او من و فرزندمان را تنها گذاشت و از خانه بیرون رفت. دقایقی بعد متوجه شدم خودروی پژوی مرا سوار شده و بیرون رفته است، اما با خودم گفتم داخل خیابان دوری می‌زند و بر می‌گردد. چند ساعتی گذشت و از او خبری نشد و حتی تلفن همراهش را هم جواب نداد و من نگران شدم و به اداره پلیس رفتم و اعلام مفقودی کردم.

 

از آنجایی که مأموران پلیس موفق نشدند در ادامه تحقیقات هیچ ردی از زن گمشده به‌دست آورند پیمان را به عنوان مظنون بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. وی در بازجویی‌های بعدی هم حرف‌های اولیه خود را تکرار کرد و مدعی شد که از سرنوشت همسرش بی‌خبر است.

 

در چنین شرایطی تیم جنایی دست به تحقیقات تخصصی زدند و در نهایت صبح دیروز دریافتند همسر مرد بازداشت شده پس از درگیری با شوهرش به خانه پدرش در یکی از شهر‌های اطراف رفته است.

 

می‌خواستم همسرم را تنبیه کنم

مأموران پلیس پس از پیدا کردن راننده خودرو احتمال دادند که مو‌های کشف شده کنار خودرو آتش گرفته را باد به آن مکان منتقل کرده‌است، اما چگونگی سقوط خودرو به ته دره بدون سرنشین معمایی بود که مأموران برای حل آن به سراغ فهیمه رفتند.

 

وی درباره حادثه به مأموران گفت: زندگی خوبی کنار همسر و فرزندم داشتم، اما از چندی قبل همسرم به بهانه‌های مختلف با من مشاجره لفظی می‌کند. زندگی‌ام تلخ شده‌بود و اختلافات ما هر روز بیشتر می‌شد و هیچ کدام از ما هم کوتاه نمی‌آمدیم. روز حادثه وقتی با همسرم درگیر شدم تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم و به همین خاطر با خودروی همسرم از خانه بیرون رفتم، اما در بین راه یکی از بستگانم را سوار کردم و به او گفتم قصد دارم خودکشی کنم. او مرا نصیحت کرد و از خودروام پیاده شد و به خانه‌اش رفت و من به سمت روستای وردیج رفتم تا خودم و خودرو را به ته دره بیندازم. وقتی به آنجا رسیدم حرف‌های فامیلمان دوباره به ذهنم آمد و به خاطر بچه‌ام منصرف شدم. اما از دست شوهرم خیلی عصبانی بودم وتصمیم گرفتم خودروی شوهرم را به داخل دره بیندازم تا هم از او انتقام گرفته باشم و هم فکر کند من به زندگی‌ام پایان داده‌ام. با خودم فکر کردم باید او چند روزی در عزای من سیاه‌پوش شود تا قدر مرا بیشتر بداند. به‌هرحال خودرو را داخل دره انداختم و خودم به خانه پدرم رفتم. نمی‌خواستم موضوع را کسی متوجه شود، اما وقتی مأموران پلیس با خانواده‌ام تماس گرفتند آن‌ها راز مرا بر ملا کردند.

 

بدین ترتیب با اعتراف فهیمه پرونده جنایی خودروی سقوط کرده به ته دره بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.