2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
معرفی کامل سریال گاندو؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم و داستان کامل

معرفی کامل سریال گاندو؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم و داستان کامل

همه آنچه درباره سریال گاندو باید بدانید در این مطللب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال گاندو که روی آنتن شبکه آی فیلم می رود از جمله مجموعه های خوش ساختی است که در زمان پخش اول به شدت مورد توجه قرار گرفت. داستان این سریال و جزییات دیگر از جمله تعداد قسمت ها، سال تولید و ... را در ادامه بخوانید.

 

داستان سریال گاندو

گاندو، مجموعه‌ای در ژانر جاسوسی-امنیتی است که ماجرا‌های حیرت انگیز و تکان دهنده‌ای را روایت می‌کند. داستان این سریال درباره یک گروه از نیرو‌های امنیتی کشور است که به پیگیری پرونده‌های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این سریال مبتنی بر تعقیب و گریز است. شناسایی افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معما‌هایی که حل نشدنی به نظر می‌رسند و...

 

در این سریال محمد که مامور امنیتی است در جریان تحقیقات خود مرحله به مرحله به سردسته یک شبکه جاسوسی نزدیک می شود. این جاسوس فردی به نام مایکل هاشمیان است. او روزنامه نگار ایرانی- آمریکایی است که برای پیشبرد اهدافش به ایران آمده است. او در نهایت توسط محمد دستگیر می شود و مدتی را در زندان می ماند اما در آخر با تبادل او موفقت می شود و مایکل ایران را ترک می کند.

 

این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده و اشاره به پرونده جیسون رضاییان دارد که در ایران دستگیر و سپس با تبادل او موافقت شد. جواد افشار، کارگردان گاندو تاکید کرده است تمام شخصیت‌های قصه واقعی هستند.

عکسی از سریال گاندو

سریال گاندو چند قسمت است

این سریال که اولین بار از شبکه 3 پخش شد در 30 قسمت ساخته شده است. این سریال در زمان پخش مورد توجه قرار گرفت و توانست نقد مثبت زیادی دریافت کند البته برخی نیز انتقادهایی را به آن وارد کردند و بعضی موضوعات اشاره شده در آن با حاشیه هایی همراه شد.

عکسی از سریال گاندو

گاندو تولید چه سالی است

کار ساخت سریال گاندو از شهریور سال 97 شروع شد و در فرودین 98 به پایان رسید. سپس اولین بار در خرداد همان سال روی آنتن رفت. در این مجموعه علاوه بر ایران، صحنه هایی نیز در استانبول ترکیه و همچنین کشور چین فیلمبرداری شده است.

عکسی از سریال گاندو

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

گاندو هر شب ساعت 10 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 6 صبح و 2 ظهر خواهد بود.

 

بازیگران سریال گاندو

داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، سوگل طهماسبی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، فیلیپ ساپرکین و بهزاد رحیم خانی در این سریال به نقش‌آ فرینی می‌پردازند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حسینی 1399/12/14
باسلام. بابت اینکه قرار بود سریال پریا از شبکه ای فیلم پخش شود خیلی خوشحال شدیم.اما ظاهرا قرار است، سریال دیگری جایگزین شود، از شما واقعا خواهشمندیم سریال پریا را برروی آنتن ببرید و به درخواست من و خانواده ام و طرفداران زیاد این سریال که بیصبرانه منتظر بودند، احترام بگذارید.باتشکر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.