2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال هاتف چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال هاتف چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال هاتف چه ساعت هایی از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود و این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال هاتف به کارگردانی داریوش یاری تولید سال 1396 است که اولین بار از شبکه یک پخش شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. اکنون شبکه تماشا تکرار این مجموعه را در برنامه های خود قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال هاتف

داستان سریال هاتف درباره دختری جوان به نام ریحانه است. پدر ریحانه به نام ابراهیم در روز عاشورا در کربلا سکته می کند و از دنیا می رود. بعد از این اتفاق ناگوار ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد، اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.

عکسی از سریال هاتف

تعداد قسمت های سریال هاتف

سریال هاتف به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی که فروغ فروهیده فیلمنامه آن را نوشته در 10 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

شبکه تماشا این مجموعه را هر روز ساعت ۲۰ پخش می کند و تکرار آن نیز 3 نوبت در ساعت های ۱۴، ۸ صبح و ۲ بامداد روز بعد است.

عکسی از سریال هاتف

بازیگران سریال هاتف

زیبا بروفه، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی، الهه حسینی و… از بازیگران سریال هاتف هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.