2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مهدی شیری: به استقبال قهرمانی پنجم می ‌رویم

مهدی شیری: به استقبال قهرمانی پنجم می ‌رویم

کار اصلی و دشوارمان باقی مانده چون به قول معروف در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر شده و بازی‌ها بسیار دشوار می‌شود و تیم‌ها خیلی سخت به هم امتیاز می‌دهند.

دوات آنلاین -مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس از گلزنی خودش و ثبت پیروزی پر گل‌شان در بازی پایانی نیم فصل بسیار خوشحال است و این برد را تقدیم روح دو پیشکسوت پرسپولیس می‌کند. اما با وجود قهرمانی با ارزش نیم فصل کار تیمشان را برای قهرمانی تمام شده نمی‌داند. شیری در گفت و گو با ایران ورزشی حرف‌های جالبی را مطرح می‌کند.

 

*واقعاً فکر می‌کردید به گل‌گهر پنج گل بزنید؟

حقیقت موضوع این بود که ما عزم‌مان را برای پیروزی جزم کرده بودیم. فکر برد پر گل را که نمی‌کردیم اما با بردهایی که داشتیم فکر پیروزی را داشتیم و به دلیل بردهای متوالی که کسب کرده بودیم، در صدد بودیم که مقابل گل گهر هم  در بازی پایانی به هر شکل ممکن پیروز شویم. شرایط روحی خیلی خوبی داشتیم و با آنالیز خوبی که کادر فنی‌مان از تیم گل‌گهر داشت ما را با شناخت و توجیه کامل به مصاف حریف فرستاد. از همین رو خیلی خوب به مصاف حریف رفتیم و با ارائه یک بازی قوی و هدفمند به خواسته‌مان رسیدیم و خدا را شکر که هوادارانمان را خوشحال کردیم و برد را تقدیم آنها و روح دو پیشکسوت عزیزمان که به تازگی از دنیا رفتند، کردیم.

 

*در نیمه اول بازی، خیلی سخت بود و در یک بازی پایاپای به برتری رسیدید؟

بله ما پیش‌بینی این موضوع را داشتیم که در نیمه اول تیم میزبان می‌خواهد بازی تهاجمی را بیشتر در دستور کارش قرار دهد چون با کسب سه امتیاز می‌توانست تا رده چهارم در جدول بالا بیاید اما ما انگیزه‌مان قهرمانی نیم فصل بود و فکر می‌کنم تیم ما انگیزه بیشتری نسبت به تیم میزبان داشت. به همین دلیل بود که زهر تیم حریف را گرفتیم و حملات گل گهر را با دفاع تیمی خوب خنثی کردیم و در ضدحمله به تیم میزبان گل زدیم و برنده به رختکن رفتیم.

 

*چطور بود که بیشتر از جناح راست، جایی که خودت و سیامک در آن منطقه بودید حمله می‌کردید و جناح چپ تیم گل گهر به قول گزارشگر تلویزیونی به اتوبانی تبدیل کرده بودید؟

ما چند برنامه و پلن را به دستور کادر فنی‌مان برای حمله کردن مد نظر داشتیم که یکی از آنها هم حمله از جناح راست بود. خدا را شکر در جناح راست هم مانند بقیه نقاط زمین پر فروغ بودیم و روزی خوب را رقم زدیم و در کار گلزنی و گلسازی روزی استثنایی را رقم زدیم.

 

*خودت هم روی ریباند ضربه نعمتی، گل خوبی را از روی ضربه سر زدی.

بله ضربه سیامک خیلی خوب بود و من هم با تشخیص درست اینکه توپ برگشتی چگونه و کجا قرار می‌گیرد با ضربه سر توپ ریباندی را گل کردم. لحظه خیلی خوبی بود و از خوشحالی هوادارانمان واقعاً احساس خوشحالی زاید الوصفی داشتم. وظیفه اصلی یک مدافع شرکت در کارهای دفاعی است. از این رو شانس گلزنی برای یک مدافع بسیار کم اتفاق می‌افتد و به قولی یکی از بزرگترین سورپرایزها برای دفاع هم گلزنی است.

 

*در رختکن هم شادی و جشن قهرمانی نیم‌فصل گرفتید!

بالاخره بچه‌ها خیلی خوشحال بودند که با ارائه یک بازی خوب بهترین نتیجه نیم فصل اول لیگ بیستم را تا به اینجای بازی‌ها رقم زده‌اند و در یک روز فراموش ناشدنی در سیرجان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی نیم فصل موفق شدند که پنج گل هم در یک بازی خارج از خانه بزنند. به همین دلیل در رختکن خوشحالی کردند.

 

*زدن پنج گل چه نشانه‌ای برایتان داشت؟

ما هنوز کارمان را برای کسب عنوان قهرمانی تمام شده نمی‌دانیم و حتماً اینطور فکر می‌کنیم که کار اصلی و دشوارمان باقی مانده چون به قول معروف در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر شده و بازی‌ها بسیار دشوار می‌شود و تیم‌ها خیلی سخت به هم امتیاز می‌دهند. اما به هر حال گرفتن صدرنشینی در پایان نیم فصل و کسب قهرمانی در این مقطع هدف اولیه‌مان در لیگ بیستم بود که به آن رسیدیم و حالا با روحیه چند روزی استراحت می‌کنیم و بعد ‌از آن خودمان را برای سه هفته باقیمانده آماده می‌سازیم. ان‌شاءالله که با زدن پنج گل به پیشواز قهرمانی پنجم و گلات قهرمانی می‌رویم. قهرمانی که می‌خواهیم با رسیدن به آن، روح دو پیشکسوت عزیزمان را شاد کرده و پنجمین قهرمانی متوالی را هم به تاریخ‌سازی‌مان اضافه کنیم.

 

*این بار بر خلاف شروع فصل می‌توانید از پس سایپا بربیایید؟

حتماً ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم چون بالاخره همه می‌دانند که پرسپولیس در بین همه تیم‌ها مدعی اصلی و اول قهرمانی است اما اجازه بدهید در مورد بازی با سایپا یکی دو روز مانده به آن بازی حرف بزنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.