2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش مانی در سریال تب سرد کیست

ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش مانی در سریال تب سرد کیست

ایلیا شهیدی فر علاوه بر سریال تب سرد در فیلم و سریال های دیگری نیز حضور داشته است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -ایلیا شهیدی فر در کودکی نقش مانی را در سریال تب سرد به زیبایی هر چه تمام تر بازی کرد و باعث شد مشهور شود البته این نقش اولین حضور او جلوی دوربین نبود. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید:

ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش مانی در سریال تب سرد

شروع بازیگری ایلیا شهیدی فر

سلام سینما نوشت: ایلیا شهیدی فر در پنجم آذر سال 1376 در تهران متولد شد. پدرش از جمله نور پرداز خوب سینمای ایران بود و واسطه ورود ایلیا به عرصه بازیگری هم حضور پدر در سینما بود.

 

ایلیا نخستین بار در سال 1381 در فیلم صورتی به کارگردانی فریدون جیرانی بازی کرد. او در چند سکانس ابتدایی این فیلم به ایفای نقش پرداخت. رامبد جوان، میترا حجار و فقیهه سلطانی از بازیگران این فیلم بودند.

ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش مانی در سریال تب سرد

بازی در نقش مانی در سریال تب سرد

ایلیا بعد از حضوری کوتاه در فیلم فریدون جیرانی از سوی علیرضا افخمی برای بازی در نقش مانی در سریال تب سرد انتخاب شد. این نقش خاص بود. به تصویر کشیدن ترس ها و اضطراب های کودکی که ربوده شده است برای ایلیا چالشی بود که به خوبی از عهده اش برآمد و بازی زیبای او در یادها ماند.

ایلیا شهیدی فر بازیگر نقش مانی در سریال تب سرد

فیلم و سریال های دیگر ایلیا شهیدی فر

ایلیا بعد از سریال تب سرد به بازیگری ادامه داد و در سال 1384 در  فیلم سینمایی باغ آلوچه به کار گردانی بهروز شعیبی و سریال او یک فرشته بود اثر علیرضا افخمی بازی کرد.

 

راننده تاکسی به کارگردانی مهدی صباغ زاده فیلم دیگری است که شهیدی فر در آن حضور داشته است.

 

مستند برای ایلیا به کارگردانی محسن عارفی کیا و مجموعه من و پوتی 3 از دیگر کارهای این هنرمند است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.