2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل یو جون سانگ بازیگر نقش تری در سریال خانواده جدید

بیوگرافی کامل یو جون سانگ بازیگر نقش تری در سریال خانواده جدید

یو جون سانگ از جمله بازیگران کاملا حرفه ای کره ای است با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -بازی در نقش تری در سریال خانواده جدید به محبوبیت زیاد یو جون سانگ منجر شد البته او قبلا نیز بازیگر بود. بیوگرافی این هنرمند کره ای را بخوانید:

 

زندگی شخصی یو جون سانگ

یو جون سانگ متولد 28 نوامبر 1969 بازیگر و خواننده کره جنوبی است.

 

این بازیگر پدرش را از دست داده و مادرش نیز به دلیل سکته مغزی حال خوبی ندارد.

 

یو در سال 2003 با هنرپیشه هونگ هی هی ازدواج کرد و آنها دارای دو پسر به نام های یو دونگ وو و یو مین جه هستند. دونگ وو در فیلم کوتاه خانواده مدرن در سال 2011 بازی کرده است.

 یو جون سانگ بازیگر نقش تری در سریال خانواده جدید

یو جون سانگ یک بازیگر کاملا حرفه ای

یو بیشتر به خاطر بازی در فیلم های هانگ سانگ با نام های ها ها ها ، روزی که او می رسد و در کشور دیگری  شناخته شده است و در سال 2012 به دلیل سریال خانواده جدید گرفت محبوبیت تازه ای پیدا کرد.

 

یو جون سانگ از دانشگاه Dongguk فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فیلم و فوق لیسانس هنرهای تئاتر است. یو با آغاز فعالیت حرفه ای خود در سال 1995 از طریق فیلم ها و سریال های تلویزیونی بازیگری مطرح شد. او همچنین در نمایش های موزیکال نیز بازی می کند.

 

او در سال 2010 در فیلم Moss ، به عنوان یک دادستان بدبین بازی به یاد ماندنی ارائه داد. عملکرد وی باعث برنده شدن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز فیلم Buil و جوایز هنری فیلم Chunsa شد. وی همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز Grand Bell برای تریلر پزشکی Wide Awake در سال 2007 شد.

 یو جون سانگ بازیگر نقش تری در سریال خانواده جدید

ویژگی های اخلاقی یو جون سانگ

یکی از کارگردانانی که با یو جون سانگ کار کرده درباره او گفته است:" یو  شخصی مهربان است. من او را دوست دارم. من ازش خیلی خوشم می آید. صداقت او مرا آزار نمی دهد و من انرژی او را دوست دارم. انرژی او رنگ تمیزی دارد و من فکر می کنم وقتی ما با هم کار می کنیم خیلی کمک می کند."

 

بازی در نقش تری در سریال خانواده جدید

یو جون سانگ پس از پنج سال غیبت در تلویزیون ، در سریال خانواده جدید در کنار کیم نام جو بازی کرد. این درام یک موفقیت بزرگ بود ، نه تنها در طول مدت طولانی پخش به طور مداوم در ردیف جدول بهترین ها قرار می گرفت ، بلکه در جدول رتبه بندی سالانه تلویزیون سال 2012 در رتبه یک قرار داشت.

 

یو پس از این سریال با انعقاد قراردادهای تجاری و کسب لقب "داماد ملت" ، از بزرگترین محبوبیت اصلی خود برخوردار شد.

 یو جون سانگ بازیگر نقش تری در سریال خانواده جدید

انتشار کتاب خاطرات

در سال 2012 ، وی خاطرات خود را با عنوان اختراع خوشبختی منتشر کرد. این کتاب حاوی نکات برجسته ای از 20 سال زندگی وی بود. او  تمام درآمد حاصل از این کتاب را به امور خیریه ، به ویژه به کودکان فقیر اهدا کرد.

 

آسیب دیدگی یو جون سانگ

یو جون سانگ پس از آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی هنگام انجام فیلمبرداری از Fists of Legend تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. این فیلم اکشن حول گروهی از مردان میانسال بود که برای یک جایزه نقدی در یک نمایش واقعی می جنگند.

 

تسلط در موسیقی

در 19 دسامبر 2013 ، او اولین آلبوم خود را با عنوان Junes منتشر کرد. علاوه بر آواز ، یو آهنگسازی ، شعر و نوشتن هر هفت ترانه را انجام داد.

 

یوو می تواند چندین ساز موسیقی از جمله گیتار ، ساکسیفون ، ویولن و پیانو بنوازد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.