2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خلاصه داستان سریال خانواده جدید + تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار

خلاصه داستان سریال خانواده جدید + تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار

همه اطلاعاتی که درباره سریال کره ای خانواده جدید باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال خانواده جدید مجموعه کره ای بسیار تماشایی است که روی آنتن شبکه دو می رود. با این سریال و داستان آن آشنا شوید.

عکسی از سریال خانواده جدید

خلاصه داستان سریال خانواده جدید

سریال خانواده جدید با نام اصلی My Husband Got a Family داستان یون هی و تری زن و شوهر جوانی است که زندگی شاد و آرامی دارند.

 

یون هی که تهیه کننده تلویزیون است ابتدا از ازدواج می ترسد و هراس اصلی او ارتباط با خانواده و به ویژه مادر شوهرش است به همین دلیل دنبال مردی می گردد که مجبور نباشد با خانواده وی در ارتباط باشد. در این میان با تری آشنا می شود که جراحی حاذق است اما خانواده ای ندارد.

 

تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده است. او هیچ خاطره ای از والدین واقعی خود ندارد و در سن کم زوجی کره ای که ساکن آمریکا بودند او را به فرزندی قبول کردند. تری پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.

 

یون هی و تری که زندگی آرامی دارند با یک مشکل مواجه می شوند. صاحبخانه کرایه را افزایش داده و آنها پول کافی ندارند به همین دلیل مجبور به نقل مکان می شوند و به خانه چونگ آئه و همسرش می روند و در آنجا مستاجر می شوند.

 

چونگ-آئه 30 سال پیش پسرش گوئی نام را در یک بازار سنتی گم کرده و با احساس گناه زیادی زندگی می کند. چونگ-آئه هنوز برای یافتن پسرش تلاش می کند.

 

مشکلات از آنجا آغاز می شود که یون هی والدین واقعی شوهرش را پیدا می کند. پدر و مادر اصلی چونگ-آئه و همسرش هستند. ماجرا از جایی آغاز می شود که مادر شوهر یون هی به زندگی شیرین این زوج وارد می شود و ....

عکسی از سریال خانواده جدید

بازیگران سریال خانواده جدید

کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ بازیگران اصلی این سریال کره ای هستند.

عکسی از سریال خانواده جدید

سریال خانواده جدید چند قسمت است

سریال خانواده جدید در 58 قسمت ساخته و در کره جنوبی پخش شده است البته ممکن است چون مد هر قسمت در شبکه دو تغییر می کند تعداد قسمت های آن نیز اندکی کم یا زیاد شود.

 

ساعت پخش و تکرار سریال خانواده جدید

خانواده جدید از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می شود و تکرار آن ساعات 1:30 بامداد، 9:45 صبح و 16:20 خواهد بود. این سریال روزهای جمعه پخش نخواهد شد.

 

سریال خانواده جدید تولید چه سالی است

این سریال به نویسندگی پارک جی ایون و کارگردانی «کیم هیونگ سوک» تولید سال 2012 در کره جنوبی است که در زمان پخش در این کشور به شدت مورد استقبال قرار گرفت و سپس در سایر کشورها نیز دوبله و پخش شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.