2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

بیوگرافی کامل کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

با بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید و زندگی حرفه ای و خانوادگی اش آشنا شوید.

دوات آنلاین -کیم نام جو که در سریال خانواده جدید نقش یون هی را بازی کرده یکی از هنرپیشه های پرطرفدار در کره جنوبی است که تاکنون به موفقیت های زیادی دست یافته است. بیوگرافی او را بخوانید:

کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

کیم نام جو؛ از تولد تا شروع به کار

کیم نام جو 10 مه 1971 سال در سئول ، کره جنوبی متولد شد. هنگامی که او دو ساله بود ، تجارت پدرش ناکام ماند  و در نتیجه خانواده به پیونگ تائک ، استان گیونگی ، جایی که کیم کودکی و نوجوانی خود را در آنجا گذراند ، نقل مکان کردند.

 

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، وی در کالج زنان سوون که مدرسه ای هنری بود ثبت نام کرد. او در این زمان به مسابقه Miss Miss کره پیوست و این تجربه باعث شد تا در سپتامبر 1992 مدرسه را ترک کند و به دنبال مدلینگ برود.

 

کیم در یک مسابقه استعدادیابی در سال 1994 مقام چهارم را بدست آورد و به سرعت در بیست سالگی به یک ستاره محبوب تلویزیونی تبدیل شد.

 

شخصیت های او در مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار مردان و زنان شهر (1996) ، مدل (1997) ، رئیس (1999) و خانه او (2001) ، او را به مظهر یک بازیگر حرفه ای تبدیل کرد. اما کیم بعد از سریال خانه اش، به شرایط نیمه بازنشستگی رفت و فقط در تبلیغات تجاری سودآور ظاهر شد. او بیشتر برای محصولات آرایشی و بهداشتی و لوکس حضور داشت.

کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

زندگی خانوادگی کیم نام جو

کیم نام جو در سال 2005 با کیم سئونگ وو که او نیز بازیگر است ازدواج کرد  و برای چندین سال به عنوان یک خانه دار و مادر تمام وقت زندگی کرد.

 

کیم در سال 2007 دوباره بازیگری را شروع و در سریال موفق ملکه زنان خانه دار حضور یافت. این سریال یک درام کمدی است که زندگی زنان خانه داری را به تصویر می کشد که تمام زندگی خود را وقف موفقیت همسران خود می کنند. به تصویر کشیدن نقش یک زن خانه دار مدرن کره ای ، افتخارات بی شماری را برای کیم به ارمغان آورد.

کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

پس از آن کیم نام جو در نقش یک زن حرفه ای قوی و قاطع در تلاش برای ایجاد تعادل در زندگی مشترک و زندگی حرفه ای بود.

 

او در سریال های مختلف حضور یافت و همچنین کتابی  نیز به نام خانه کیم نام جو منتشر کرد که مجموعه مقالات و عکس ها و  بحث صریح درباره زندگی خانوادگی و خانه وی است.

کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

بازی در نقش یون هی در سریال خانواده جدید

سپس کیم در سال 2012 در سریال خانواده جدید که یک درام خانوادگی بازی کرد و نقش اصلی آن یعنی یون هی را برعهده گرفت. این مجموعه سومین همکاری کیم و پارک بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و کیم به خاطر آن برنده جایزه درام KBS شد.

کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

کیم پس از شش سال وقفه ، با بازی در تریلر عاشقانه ، میستی ، به تلویزیون بازگشت. این درام موفقیت آمیز بود و کیم به خاطر بازی در یک شخصیت جنجالی ستایش  شد. میستی آخرین مجموعه ای است که این بازیگر تاکنون در ان حضور داشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.