2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آزار شیطانی زن جوان توسط مسافرکش قلابی

آزار شیطانی زن جوان توسط مسافرکش قلابی

آن مرد تهدید چاقو، من را به بیابان های اطراف کهریزک برد و علیرغم التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه در همان محل رهایم کرد.

دوات آنلاین -مردی که زنی را به عنوان مسافر سوار کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود دستگیر شد.

 

سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی"، بیان داشت : بیست و سوم آذر ماه خانمی 30 ساله  پس از ارائه شکوائیه در دادگاه کیفری یک استان تهران به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت ساعت 1830 مورخه بیست و یکم آذر ماه از شهرری به مقصد باقرشهر سوار بر یکدستگاه خودروی تیبا عبوری شدم، در بین راه راننده با تغییر ناگهانی مسیر و تهدید چاقو، من را به بیابان های اطراف کهریزک برد و علیرغم التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه در همان محل رهایم کرده و متواری شد.

 

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی ابراز داشت : با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پایگاه نهم قرار می گیرد و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم اولین مظنون به نام سیامک ساکن کهریزک شناسایی می شود.

 

وی عنوان کرد : تصاویر سیامک استخراج و معلوم شد نامبرده دارای یک دستگاه خودروی تیبا می باشد و تصویر نامبرده مورد شناسایی شاکی قرارگرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی، دستور دستگیری سیامک اخذ و چهاردهم دی ماه وی دریک عملیات پلیسی در منطقه شورآباد کهریزک دستگیر شد و در بازجویی ابتدا منکر موضوع بوده، اما با توجه به قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به اذیت و آزار شاکی و سرقت از او اعتراف کرد .

 

سرهنگ کارآگاه گودرزی با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه، متهم روانه زندان شد، گفت: از شهروندان خواست برای سفرهای درون شهری حتما از خودروهای تاکسی و یا آژانس های مسافر بری استفاده نمایند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.