2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
داستان سریال هشت و نیم دقیقه از اول تا آخر + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

داستان سریال هشت و نیم دقیقه از اول تا آخر + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال هشت و نیم دقیقه چند قسمت است؟ آخر آن چه می شود و چه اتفاقی برای یکتا و احسان می افتد؟

دوات آنلاین -سریال هشت و نیم دقیقه کارگردانی شهرام شاه حسینی از جمله مجموعه های است که در بار اول پخش از شبکه دو بسیار پربیننده بود. این سریال اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

عکسی از سریال هشت و نیم دقیقه

داستان سریال هشت و نیم دقیقه؛ از آغاز تا آخر

یکتا دختر شهرستانی و تحصیل کرده ای است که توجه تاجیک صاحب کارخانه ای را که در آن کار می کند جلب کرده و با پسر بزرگ او امیر ازدواج می کند. او عروس و معتمد پدر شوهر است و فرزندی خردسال به نام طاها دارد.

 

پسر دیگر خانواده به نام احسان با فروغ  دختر شریک سابق پدرش در همین کارخانه ازدواج کرده و فرزین برادر فروغ نیز تا چند سال پیش در همین جا کار می کرد اما یکتا از خلافکاری های فرزین مطلع و فرزین با آبروریزی از کارخانه اخراج شد.

 

فرزین به خاطر این اتفاق و همچنین بنا به دلیل دیگری که یکتا را مسبب مرگ پدرش نیز می داند از او کینه به دل می گیرد و به دنبال فرصتی برای انتقام است.

 

تاجیک و پسرش امیر در یک تصادف مشکوک مصدوم می شوند و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می کنند.

 

فرزین به یلدا که خواهر یکتا است ابراز عشق می کند تا او را هم در نقشه انتقامش قرار دهد و از طرفی فروغ که مدت هاست در حسرت فرزند است باردار شده اما در کشمکشی که با یکتا دارد جنینش را از دست می دهد و دیگر نمی تواند بچه دار شود و این اتفاق دشمنی ها را عمیق تر می کند.

 

در سوی دیگر ماجرا معلوم می شود امیر هشت و نیم دقیقه از پدرش زودتر فوت شده است. طبق قانون اگر فرزند زودتر از والدین فوت کند ارثی به او تعلق نمی گیرد. به این ترتیب تمام ارثیه تاجیک به پسر دیگرش احسان می رسد.

 

یکتا و فرزندش به سختی می افتند و روزگار پردردری را تجربه می کنند تا این که در نهایت معلوم می شود تاجیک زودتر از امیر فوت کرده اما فرزین گواهی پزشکی قانونی را جعل کرده است.

 

همچنین معلوم می شود احسان فرزند واقعی تاجیک نیست و فرزندخوانده او است و ارثیه ای به وی نمی رسد.

عکسی از سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

بازیگران این سریال عبارتند از:

شبنم قلی خانی، سام درخشانی، پژمان بازغی، اشا محرابی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، فرناز رهنما، مزدک رستمی، محمد فیلی، سیامک اطلسی، مهری آل آقا، بهرام ابراهیمی، طوفان مهردادیان، شیرین اسماعیلی، المیرا دهقانی، مرتضی زارع، فرحناز منافی ظاهر، مرتضی علی آبادی، پدرام گودرزی، حسین پهلوان زاده، معصومه رحمتی، آبان عسکری، احمد یاوری، فاطمه مرتاضی، حسام رحیمی منش و شایان نکته سنج.

 

شبنم قلی خانی به خاطر بازی در نقش یکتا در سال 95 در جشنواره سین مثل سریال برنده بهترین بازیگر زن شد و سام درخشانی نیز در همین جشنواره کاندیدای بهترین بازیگر مرد بود.

عکسی از سریال هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه چند قسمت است

این مجموعه که نخستین بار در سال 95 از شبکه 2 پخش شد در 29 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است.

عکسی از سریال هشت و نیم دقیقه

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال هشت و نیم دقیقه هر شب ساعت 22 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن را می توانید در ساعت های 6 صبح و دو ظهر روز بعد تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/06/05
بنظرم خوب بود ولی من از اول ندیدم از قسمت 16 دیدم ولی گفتن تعریف کردن فیلم شو خیلی قشنگه ایکاش از اول میدیم ولی بازم قشنگه
لیلا 1402/05/30
همون بهتر ک یلدا وفرزین بهم نرسیدن. فرزین کلی از یلدا سر بود
الهام 1400/09/29
فیلم قشنگی است
ترجیح میدم نگم 1399/12/14
عالی ممنون از کارگردان و تهیه کننده این فیلم ولی اگه به جای خانم شبنم قلی خانی ، خانم لادن مستوفی را قرار می دادین بهتر هم میشد
ناشناس 1399/12/14
لطفا اگه امکانش هست فصل دوم رو هم بسازید ببینیم اخرش یلدا و فرزین به هم میرسن یانه خیلی سپاس
ناشناس 1399/12/14
خیلیییی سریال بی نظیریه خیلی عالیه منکه خیلی دوسش دارم ولی ای کاش در قسمت اخرش اقای بهرنگ علوی هم حضور داشتند❤❤
ناشناس 1399/12/14
لطفا فصل دوم رو بسازید این سریال بسیار زیبا است منتظر هستیم
ناشناس 1399/12/13
سلام لطفا فصل دوم سریال هشت و نیم دقیقه را بخش کنید این سریال بی نظیره حتما هم آقا علوی و خانم قلی خانی و آقا درخشانی و یلدا و فروغ هم باشند ترو خدا فصل دوم رو بسازید
اصغرآقا 1399/12/13
ولی نقش خودم دراین سریال اصلا نظیرنداره چون اصلا بازی نکرده ام وتماشاگربوده ام!!!خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس 1399/12/12
واقعا سریال هشت و نیم دقیقه بسیار زیباست بخصوص با بازی خانم قلی خانی واقعا کمال تشکر و قدردانی را دارم خدمت دست اندرکاران این سریال امیدوارم موفق و پیروز باشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.