2021/06/20
۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ خرداد
بهترین برنامه برای کاهش وزن خانم ها چیست

بهترین برنامه برای کاهش وزن خانم ها چیست

زنان برای این که لاغر شوند چه نوعی رژیمی بگیرند بهتر است و چه خوراکی هایی چربی سوز هستند.

دوات آنلاین -تنظیم رژیم غذایی و ورزش دو راه اصولی برای کاهش وزن در میان زنان و مردان است. در این میان رژیم باید طوری باشد که مواد مغذی و ضروری بدن شما تامین شود و سلامتی تان به خطر نیفتید. بهترین خوراکی هایی که به لاغری خانم ها کمک می کند در ادامه آمده است. این 10 ماده غذایی در واقع چربی سوز هستند.

خوردن ماهی سالمون به کاهش وزن خانم ها کمک می کند

ماهی سالمون برای لاغری خانم ها

باشگاه خبرنگاران نوشت: ماهی سالمون علاوه بر سوزاندن چربی، فواید خارق‌العاده‌ای نیز برای سلامتی دارد. این ماهی غنی از امگا ۳ و اسید‌های چرب است که برای کاهش خطر التهاب و بیماری‌های قلبی ضرورت دارد.

 

ویتامین B، پتاسیم، آهن، نیاسین و روی نیز در سالمون وجود دارد. اما سلنیوم موجود در سالمون است که به کاهش وزن کمک می‌کند.

 

سلنیوم یک ماده معدنی مهم است که برای عملکرد درست تیروئید لازم است. تیروئید به کنترل متابولیسم و متعاقبا به کاهش وزن کمک می‌کند.

 

کاهش وزن خانم ها با مصرف پرتقال

پرتقال سرشار از ویتامین C است و کالری بسیار کمی دارد. خوردن پرتقال قبل از تمرین به شما امکان می‌دهد چربی را سریع‌تر بسوزانید.

 

محتوای بالای فیبر پرتقال شما را سیر نگه می‌دارد تا میان‌وعده پرکالری نخورید و ویتامین آن کمک می‌کند که کلسترول بالا و دیابت را کنترل کنید.

مصرف مرغ برای لاغری زنان مفید است

مرغ بخورید

مرغ یک غذای رژیمی است و در دسته مواد غذایی چربی سوز برای زنان قرار می‌گیرد. وقتی می‌خواهید وعده غذایی مغذی بخورید که مانع کاهش وزن نمی‌شوند، هر چیزی که دارای پروتئین زیاد باشد عالی است.

 

مرغ پر از پروتئین است و می‌تواند سیرتان کند تا کمتر غذا بخورید و بعداً از خوردن میان‌وعده نیز پرهیز کنید.

 

انواع توت برای لاغری مفید هستند

توت‌ها قند کم و خواص زیاد برای سلامتی دارند. این میوه‌ها منبع عالی آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. آن‌ها همچنین به تنظیم قند خون کمک می‌کنند و مقدار لازم فیبر دارند. چیزی که ممکن است به تنظیم سوخت و ساز بدن کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: خوراکی های مفید و مضر در دوران قاعدگی

 

کاهش وزن با ماست

ماست یک غذای رژیمی ضروری محسوب می‌شود، زیرا سرشار از فیبر و پروتئین است. یک مطالعه نشان داد که خوردن ماست می‌تواند موتور‌های چربی سوز بدن شما را راه بیندازد و همچنین به سوزاندن چربی شکم کمک کند.

نوشیدن چای سبز در کاهش وزن خانم ها تاثیر دارد

خانم ها چای سبز بنوشند

چای سبز پر از ترکیبات مفید است. این ترکیبات به تحرک سلول‌های چربی کمک می‌کنند تا سلول‌ها را به حرکت در آورد. در واقع این چای می‌تواند به تقویت سوخت و ساز بدن کمک کند به طوری که چربی سوزی سریع‌تر انجام شود.

 

بیشتر بخوانید: آیا قهوه باعث لاغری می‌شود

 

کلم بروکلی یادتان نرود

کلم بروکلی در میان مواد غذایی چربی سوز برای زنان قرار می‌گیرد. محتوای آب کلم بروکلی ۹۰ درصد است، به این معنی که تقریباً کالری ندارد. دوم، می‌تواند به بهبود سیستم هضم کمک کند. این کلم می‌تواند با سرطان مبارزه کند، سلامت استخوان را بهبود بخشد و به شما در چربی سوزی کمک کند.

 

کلم بروکلی دارای موادی است که به از بین بردن سموم بدن کمک می‌کنند. این سموم می‌توانند کاهش وزن و چربی سوزی را مهار کنند، زیرا به سیستم‌های بدن آسیب می‌رسانند.

خانم ها برای لاغری سیر و پیاز مصرف کنند

پیاز و سیر، بدبوهای مفید

شناخته شده است که هر دو سیر و پیاز عملکرد مناسب هورمون سیری را تحریک می‌کنند. این هورمون مسئول تولید نوراپی نفرین است که نوعی انتقال‌دهنده حیاتی مغز است. هنگامی که این فرستنده را تقویت می‌کنید، شروع به کاهش وزن می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید: برای تنظیم هورمون های زنانه چی بخوریم

 

آووکادو اشتها را سرکوب می کند

آووکادو هم در فهرست مواد غذایی چربی سوز برای زنان قرار می‌گیرد. سرکوب اشتهای ناشی از خوردن آووکادو می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند، به علاوه ماننوهپتولوز زیاد در این میوه به کاهش مقاومت به انسولین کمک می‌کند تا سطح قند خون‌تان تحت کنترل و بدن در حالت چربی سوزی باشد.

 

تخم مرغ برای خانم هایی که می خواهند لاغر شوند

تخم مرغ دارای پروتئین و چربی زیادی است و می‌تواند به شما کمک کند تا برای مدت طولانی‌تر سیر بمانید. یک مطالعه ثابت کرد افرادی که صبحانه تخم مرغ می‌خورند در طی دو روز آینده کمتر از کسانی که غلات یا سایر مواد غذایی مصرف می‌کنند، غذا می‌خورند.

 

لوازم آشپزخانه کالا و ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.