2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهترین درمان های خانگی برای رفع چروک صورت

بهترین درمان های خانگی برای رفع چروک صورت

با 5 روش مفید برای از بین بردن چروک های صورت در اینجا آشنا شوید.

دوات آنلاین -پیر شدن پوست و ایجاد چروک با بالا رفتن سن یک اتفاق کاملا طبیعی است و برای هر خانمی بعد از 25 سال رخ ‌خواهد داد، اما شما می‌توانید با تغییر در سبک زندگی خود این روند را به تاخیر بیندازید.به‌طور کلی برای جوان نگه‌داشتن پوست خود باید چند تغییر اساسی در برنامه روزانه‌تان ایجاد کنید.از آفتاب بپرهیزید، کرم ضد آفتاب متناسب با پوست خود استفاده کنید، مرطوب کننده بزنید و سیگار نکشید. در ادامه چند روش برای کاهش چروک پوست را به نقل از خراسان به شما پیشنهاد خواهیم داد.

 

به پشت بخوابیدن راهی برای از بین بردن چروک صورت

سعی کنید هر شب به پشت بخوابید. خوابیدن به صورت، به ایجاد چروک در نواحی ابرو و خوابیدن به بغل، باعث چین و چروک در ناحیه چانه و گونه  خواهد شد. اما خوابیدن به پشت به شما کمک می‌کند تا از بروز هرگونه فشار و در نتیجه چروک در صورت جلوگیری کنید.

ماهی قزل آلا برای درمان چروک صورت مفید است

قزل‌ آلا برای رفع چروک مناسب است

ماهی قزل‌ آلا منبع بسیار خوبی از اسید‌های چرب امگا3 است که برای شادابی و جوان نگه داشتن پوست ضروری است همچنین پروتئین موجود در آن می‌تواند به بهبود چین  و چروک‌ها کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: نسخه طب سنتی برای داشتن پوست شفاف

 

عینک بزنید

اگر چشم‌های ضعیفی دارید و هنگام مطالعه باید عینک بزنید حتما از عینک استفاده کنید. زیرا جمع کردن ناخودآگاه چشم‌ها در هنگام مطالعه باعث ایجاد چین و چروک در نواحی دور چشم خواهد شد. همچنین یادتان نرود در آفتاب از عینک آفتابی استفاده کنید همه‌ ما به صورت ناخودآگاه در آفتاب چشم‌های خود را جمع می‌کنیم که این عمل هم  باعث بروز چروک در طولانی مدت خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: درمان فوری جوش صورت با روش‌های خانگی

 

برای از بین بردن چروک، صورت خود را زیاد نشویید

شستن زیاد صورت باعث می‌شود که چربی‌های مفید روی سطح پوست شما که برای جوان ماندن پوست ضروری هستند از بین بروند و پوست شما خشک و مستعد چروک شود بنابراین توصیه می‌کنم صورت خود را زیاد نشویید و برای پاک کردن آرایش خود از ژل‌ها یا پاک کننده‌های صورت که حاوی مرطوب کننده هستند استفاده کنید.

برای درمان چروک های صورت خود سویا مصرف کنید

مصرف سویا برای درمان چروک صورت

مصرف سویا به عنوان مکمل و به صورت ماسک برای صورت علاوه بر جلوگیری از چین  و چروک رنگ پوست شما را روشن و درخشان خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.