2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق به خاطر عشق زیاد همسر

طلاق به خاطر عشق زیاد همسر

همسرم به طرز دیوانه واری عاشق من است. همیشه و هر روز به من ابراز علاقه می کند. گاهی اوقات از او می ترسم. برای همین تصمیم گرفتم از این زن برای همیشه جدا شوم تا به آرامش برسم.

دوات آنلاین -یحیی از زندگی با خاطره خسته شده است. عشق زیاد همسرش او را به دادگاه خانواده تهران کشانده است. تصمیم خودش را گرفته تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

 

تصمیم برای پایان زندگی 2 ساله

یحیی به خاطر عشق زیادی که همسرش نسبت به او دارد، می خواهد به زندگی مشترک دوساله شان پایان دهد. او وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: دو سال است با خاطره ازدواج کرده ام. اوایل عاشق او بودم. زنی آرام و با محبت بود و با رفتارهایش به من آرامش می داد. اما این آرامش دوامی نداشت؛ چرا که کم کم رفتارهای خاطره برایم آزاردهنده و غیرقابل تحمل شد.

 

این زن مرا زیادی دوست داشت. از عشق زیاد، به یک زن حساس و بدبین تبدیل شد که تحملش برایم غیرممکن بود. از صبح تا شب آزارم می داد. یک لحظه از من جدا نمی شد. در طول روز چندین بار با من تماس می گرفت و هر بار از من می خواست به او ابراز علاقه کنم.

 

بارها سعی کردم با زبان خوش با او صحبت کنم تا شاید رفتارش تغییر کند، اما اوضاع بدتر شد. هر چه می گفتم دست از این کارهایش بردارد، ولی فایده نداشت. هر بار با او حرف میزدم تا خودش را اصلاح کند، می گفت به خاطر اینکه دیگر دوستش ندارم، از او ایراد میگیرم.

 

تصور می کرد ممکن است به او خیانت کنم. گاهی وقتها خاطره بدون هیچ خبری به محل کارم می آمد و برایم غذا و خوراکی می آورد. میدانستم آمده تا مطمئن شود در محل کارم حضور دارم. پیش همکارانم خیلی خجالت میکشیدم اما جرات نداشتم به خاطره اعتراضی کنم؛ چراکه میدانستم اگر حرفی به او بزنم شروع می کند به گریه و زاری.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر آلودگی هوا

 

خیلی سعی کردم تحملش کنم؛ ولی دیگر فایده ای ندارد. الان دو سال گذشته ولی خاطره روز به روز بدتر می شود. او به طرز دیوانه واری عاشق من است. همیشه و هر روز به من ابراز علاقه می کند. گاهی اوقات از او می ترسم. برای همین تصمیم گرفتم از این زن برای همیشه جدا شوم تا به آرامش برسم. شاید با جدایی حال خاطره هم بهتر شود. چون می دانم او هم به خاطر این عشق زیاد عذاب میکشد.

 

زن جوان چه گفت

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرد بی چشم و رویی است. مگر می شود کسی به خاطر عشق زیادهمسرش، درخواست جدایی بدهد. من همیشه سعی کردم برای همسرم بهترین باشم. زندگی خوبی برایش فراهم کردم. به او ابراز علاقه کردم تا کمبودی را احساس نکند ولی او انگار از من خوشش نمی آید.

 

بیشتر بخوانید: طلاق به خاطر چشم نگفتن شوهر

 

با زور ازدواج کرده بود. وگرنه امکان ندارد به خاطر عشق زیاد از من جدا شود. من شوهرم را دوست دارم. نمیخواهم بدون او زندگی کنم؛ ولی او این موضوع را متوجه نمی شود.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار مرد جوان را دید، آن دو را به مرکز مشاوره خانواده معرفی کرد.

 

رسیدگی به این پرونده نیز به جلسه آینده موکول شد.

 

منبع: تپش- جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.