2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
حذف سروش فرهمند از عصرجدید؛ انتخاب دشوار داوران

حذف سروش فرهمند از عصرجدید؛ انتخاب دشوار داوران

آیا فرهمند این استعداد را نداشت که به فینال راه پیدا کند؟ داوران چرا او را حذف کردند؟

دوات آنلاین -سروش فرهمند یکی از محبوب ترین شرکت کنندگان فصل دوم عصر جدید است؛ خواننده ای خوش صدا و خوش تیپ که هم موسیقی را می فهمد و هم اداره کردن صحنه را بلد است اما داوران او را در مرحله نیمه نهایی کنار گذاشتند و بعد از حذف مجید معظمی دومین شوک به مخاطبان وارد شد.

 

سروش فرهمند با چراغ های همیشه سفید

سروش در  هر سه اجرایی که در عصر جدید داشت از داوران 4 چراغ سفید گرفت. حتی آریا عظیمی نژاد که علاوه بر سختگیری همیشگی اش در زمینه موسیقی ریزبین تر می شود اجراهای او را پسندید.

 

این فقط داوران نبودند که فرهمند را جوانی با استعداد در زمینه موسیقی تشخیص دادند بلکه مخاطبان عصر جدید هم از کارها و اجراهای او لذت بردند به گونه ای که در مرحله قبل به او 2 میلیون و 313 هزار و 981 رای دادند. این عدد واقعا خیره کننده است.

 

این جوان خواننده در مرحله نیمه نهایی هم اجرای خوبی داشت و ۴ چراغ سفید گرفت اما موضوع آنجا است که همین چراغ ها برای سه رقیب او هم روشن شد.

سروش فرهمند چرا از عصر جدید حذف شد

داوران درباره سروش فرهمند چه نظری داشتند

حذف شدن سروش فرهمند از عصر جدید زمانی قابل پیش بینی شد که ۴ داور دست های خود را از روی زنگ ها برداشتند و نوبت به صحبت کردن شان رسید. آریا عظیمی نژاد با این که رای مثبت داده بود اما اشاره کرد توقع بیشتری از سروش در زمینه کار تلفیقی داشت البته فرهمند هم توضیح داد که چرا در این اجرا کمتر کار تلفیقی انجام داد. همین اما و اگر آوردن عظیمی نژاد نشان داد او در نهایت وقتی مجبور به انتخاب دو گزینه از میان چهار گزینه شود نام خواننده جوان را از گردونه خارج خواهد کرد.

 

بشیر حسینی نیز تقریبا همین شرایط را داشت. او گفت چراغ سفید را در حالی روشن کرده که سلیقه خودش این نوع موسیقی نبوده است بنابراین بعید نبود او هم در لحظه انتخاب نهایی نام سروش را در لیست حذف شدگان قرار بدهد.

 

این تحلیل ها زمانی پررنگ تر می شود که نظرات داوران را با صحبت های آنها درباره اسرا جلیلیان، دختر بازیگر مقایسه کنیم. این دختر قطعا بسیار بااستعداد است و حضورش در فینال عصر جدید هم می تواند اتفاق خوبی تلقی شود اما وقتی اجرای او به پایان رسید هم رویا نونهالی و هم امین حیایی که بازیگرانی کاربلد و صاحب سبک هستند از اسرا بسیار تعریف کردند و بازی او را ستودند. آریا عظمیمی نژاد هم معتقد بود به خاطر زنگ طلایی که در مرحله اول به این دختر کرمانشاهی داده سربلند شده و بشیر حسینی نیز زبان با تمجید گشود.

 

در واقع مقایسه اظهارات داوران نشان می دهد حذف سروش فرهمند دور از انتظار نبود.

عصر جدید فرصت خوبی را برای سروش فرهمند مهیا کرد

عصر جدید؛ فرصت طلایی برای سروش فرهمند

سروش فرهمند پیش از این برای این که فقط یک آهنگ منتشر کند مجبور شده بود ماشین اش را بفروشد و تازه آن زمان هم به نتیجه ای خیره کننده دست نیافته بود اما حضورش در عصر جدید او را دهها و صدها پله بالاتر برد. او حالا خواننده با طرفداران میلیونی است. حالا نامی شناخته شده است. حالا خیلی از درها به رویش باز شده و فرصت برای ورود به دنیای حرفه ای مهیا است.

 

او نشان داده بااستعداد و توانا است و اگر اجازه بدهند وارد عرصه شود حرف های زیادی برای گفتن دارد. فرهمند توانست از طریق عصر جدید سدهایی را که در برابرش بود بشکند و حالا وقت آن است که حرفه ای تر و حساب شده تر گام بردارد و بتواند از این محبوبیت و شهرتی که به آن دست یافته است بهره برداری کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.