2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آیا حذف مجید معظمی از عصر جدید عادلانه بود

آیا حذف مجید معظمی از عصر جدید عادلانه بود

مجید معظمی در حالی از سوی داوران انتخاب نشد که خیلی ها گمان می کردند او تا مرحله نهایی خواهد رفت.

دوات آنلاین -مجید معظمی نوجوان 14 ساله خوش صدا و متین اهل استان کردستان در مرحله نیمه نهایی عصر جدید در کمال ناباوری حذف شد. در واقع او در میان دو انتخاب داوران برای رفتن به مرحله نظرسنجی مردمی نبود. این در حالی است که خیلی ها امید داشتند این پسر دوست داشتنی روی صحنه فینال هم برود و جزو ۵ برگزیده نهایی باشد.

 

تغییر مجید معظمی در طول عصر جدید

مجید معظمی نوجوانی روستایی است که در کنار تحصیل به شغل گچکاری هم مشغول است و در عین حال با صدای خوبی که دارد می خواند. خواندن برای او ابتدا جدی نبود تا این که اوستایش به مجید پیشنهاد داد و تشویقش کرد تا در برنامه عصر جدید صبت نام کند. از آن به بعد بود که زندگی این پسر دچار تحولات زیادی شد.

 

مجید در برنامه عصر جدید سه بار روی صحنه رفت. اگر سه اجرای او را پشت سر هم نگاه کنید متوجه تغییرات زیاد او خواهید شد. از تغییرات ظاهری و تفاوت تیپش تا زبان بدن هنگام اجرا.

مجید معظمی از عصر جدید حذف شد

حذف ناباورانه

مجید در هر مرحله بهتر و پخته تر شد تا به یکی از شانس های فینال تبدیل شود اما دو گروه ستاره هشتم و قشقایی از سوی داوران برای رفتن به مرحله نظرسنجی مردمی انتخاب شدند؛ انتخابی که البته چندان هم ساده نبود و داوران درباره حذف مجید کمی چالش داشتند.

 

درواقع بعد از این که مجید آهنگ نشکن دلمو را اجرا کردند و 4 چراغ سفید را گرفت خیال طرفدارانش راحت شد که او وارد نظرسنجی مردمی می شود اما اعلام آرای داوران همه معادلات را به هم زد. واقعیت این است که در نیم نهایی عصر جدید رقابت ها خیلی نزدیک و فشرده است و البته انتخاب ها نیز بسیار دشوار. طبیعی است که خیلی از این انتخاب ها برای عده ای خوشایند نباشد و گمان کنند عدالت رعایت نشده است.

 

ببینید: اجرای مجید معظمی در مرحله دوم عصر جدید

 

حدس زدن این که گروه ستاره هشتم منتخب داروان خواهد بود کار سختی نبود. این گروه در همان مرحله اول نیز از رویا نونهالی زنگ طلایی دریافت کرده و اجرای خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده بود. بنابراین انتخاب مشکل میان مجید معظمی و گروه قشقایی بود. به هیچ وجه نمی توان گفت برگزیده شدن این گروه ناعادلانه بود چون آنها نیز کار خود را در نهایت دقت به زیبایی و با مهارت اجرا کردند و در واقع مشکل اینجا است که به ناچار و طبق قانون دو نفر یا گروه باید از برنامه کنار گذاشته شوند.

آرمان امیدذی شرکت کننده فصل اول عصر جدید

ناکامی آرمان امیدی در فصل اول

اتفاقی مشابه در فصل اول عصر جدید نیز رخ داد. آرمان امیدی نوجوان اهل مسجد سلیمان که خیلی ها گمان می کردند به فینال خواهد رفت در رقابت با محمد زارع و البته در نظرسنجی مردمی حذف شد.

 

حذف آرمان نیز خیلی ها را ناراحت کرد اما چاره ای وجود نداشت ورقابت بسیار سخت بود به خصوص رقابت با شرکت کننده ای که در نهایت به مقام دوم رسید.

 

ببینید: اجرای مجید معظمی در مرحله اول

 

آیا مجید و آرمان حمایت می شوند

در هر رقابتی بالاخره عده ای حذف می شوند. حتی اگر این اتفاق از نظر ما ناعادلانه و ناراحت کننده باشد. نکته مهم این است که آیا بعد از کنار رفتن مجید معظمی باز هم از او حمایت می شود یا خیر؟

 

مجید و آرمان این فرصت را داشتند که خود را در برنامه ای پربیننده به مردم و جامعه هنری کشور معرفی کنند. در فصل اول عصر جدید شاهد بودیم خیلی از حذف شدگان در نهایت وارد رشته های مختلف شدند و به صورت حرفه ای کار خود را ادامه دادند اما به نظر می رسد با توجه به سن مجید معظمی و همچنین آرمان امیدی این دو نفر به حمایت های بیشتری از سوی برنامه عصر جدید نیاز دارند.

 

این دو در مرحله حساس سنی قرار دارند و از سویی شرایط زندگی شان نیز به گونه ای است که اگر پشتیبانی نشوند ممکن است نتوانند آرزوها و اهداف خود را دنبال کنند. بنابراین الان آنچه از حذف شدن یا ماندن شرکت کنندگان مهم تر است تلاش برای حمایت از آنان بعد از عصر جدید است.

      

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1401/11/25
واقعا عاقلانه نبود حذف مجید واقعا صدای خوبی داری همیشه هوادارانت هستیم با موفقیت برو جلو و همیشه موفق باشید
امیر محمد 1400/12/10
مجید جان واقعا نباید حذف میشدی 🙀🙀
سحر 1400/10/12
به نظر من عالی بود مشتی خیلی خوب بود من که دوست داشتم تا خود صبح گریه کردم تازه هم من که در سن تو هستم درک میکنم
ناشناس 1399/12/04
اصلا عادلانه نبود که مجید رو حذف کنن مجید من از اول تا آخر عمرم طرفدارتم خیلی دوست دارم مجید ایشالا آینده ی خوبی داشته باشی
مهدی 1399/11/14
ای کاش میشد مجید معظمی دوباره برگردد وبخواند..صدایش به آدم آرامش عجیبی میدهد..
ناشناس 1399/11/14
حذف مجید کاملا نا عادلانه بود..مجید حقش نبود حذف بشه ..عصر جدید خیلی از بیننده هاشو از دست داد
هلیا 1399/11/10
درسته مجید معظمی در سن بلوغ بود و دچار تغییر صدا شده بود ولی واقعا حذف مجید معظمی بسیار ناعادلانه بودزیرا این بچه ۱۴ساله و کم سن و سال که کار میکنه و تو روستا زندگی میکنه باید از طرف عصرجدید مورد همایت قرار میگرفت حداقل میزاشتین در فینال عصرجدید یک اهنگ بخونه شاید تنها کمی بیشتر استعدادش دیده میشد شمانباید این استعداد درخشانو نادیده میگرفتین
ناشناس 1399/11/09
امیدوارم داوران عصر جدید بخاطر این ناداوری این چندشب راحت خوابیده باشن بدون عذاب وجدان. آقای علیخانی فقط مخاطبان خود را از دست میدید. این حرف من تنها نیست، یه گشتی تو مردم بزنید تا واقعیت براتون روشنتر بشه‌
Tina2020 1399/11/06
گروه قشقایی و مجید معظمی باید بالا میآمدند؛

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.