2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
کنعانی ‌زادگان: پرسپولیس مسیر قهرمانی را می‌ رود

کنعانی ‌زادگان: پرسپولیس مسیر قهرمانی را می‌ رود

مهدی شیری: سرباز پرسپولیسم، هر جا تشخیص بدهند بازی می‌کنم.

دوات آنلاین -روز گذشته پرسپولیس راهی اراک شد، در حالی که سیدجلال هم تیم را همراهی کرد تا خبر همراهی کاپیتان و رسیدنش به بازی مقابل تیم آلومینیوم قوت قلبی برای یحیی و تیمش باشد. روز گذشته همچنین از اردوی سرخ‌ها شنیده شد شاید از مهدی شیری هم به عنوان مدافع میانی در بازی مقابل حریف اراکی استفاده شود؛ مدافعی که به دلیل سرعت و قابلیت‌های دفاعی‌اش از سوی یحیی شاید گزینه اصلی برای بازی در کنار سیدجلال باشد.

 

ایران ورزشی نوشت: جدا از این بازیکنان شاید هافبک‌های دفاعی پرسپولیس هم دم دست‌ترین بازیکنان برای یحیی باشند که می‌توانند برای پرسپولیس در دفاع میانی بازی کنند و کمال و سرلک بدون شک می‌توانند خواسته‌های یحیی را در دفاع میانی برآورده سازند.

 

بازی آسان نداریم

دو تن از بازیکنان پرسپولیس که شرایط متفاوتی دارند روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایران ورزشی حرف‌های جالبی را بر زبان آوردند. در این رابطه مهدی شیری گفت: «همه بازی‌های پرسپولیس سخت است و بازی آسانی در لیگ وجود ندارد. در این بین تیم آلومینیوم هم تیم خوبی است که گاهاً نتایج خوبی هم گرفته است. بنا بر این ما می‌دانیم که باید با تمام توان به مصاف حریف اراکی برویم تا به اهداف خودمان برسیم و مو به موی حرف‌های کادر فنی‌مان را اجرا کنیم تا با اجرای آنها به هدف‌مان برسیم.»

 

مهدی شیری در مورد حضور احتمالی‌اش در دفاع میانی نیز گفت: «من سرباز پرسپولیسم و همه جوره در خدمت تیم محبوبم هستم. در این بین اگر کادر فنی تشخیص بدهند که باید در چه پستی بازی کنم مطیع آنها و تصمیم‌شان هستم و با دل و جان برای تیمم بازی خواهم کرد و اگر از من استفاده نکنند هم برای تیمم دعا خواهم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرد.»

 

مدافع پرسپولیس در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: «هر بازی شرایط خاصی دارد و ما می‌دانیم که با برنامه‌های ویژه کادر فنی‌مان چگونه باید مقابل تیم اراکی بازی کنیم تا به امید خدا دست پر از اراک برگردیم.»

 

غیبت کنعانی ‌زادگان

کنعانی ‌زادگان دفاع متعصب پرسپولیس هم که در بازی با فولاد بعد از استارتی که زد بر اثر یک برخورد مصدوم شد به خبرنگار ایران ورزشی گفت: «مصدوم شدم و دو سه هفته غایب هستم و به قولی باید زیر نظر پزشکان و بدنساز تیم‌مان کار کنم تا از این شرایط خارج شوم و متأسفانه نمی‌توانم تیم محبوبم را همراهی کنم و از بازی به دور هستم.»

 

 مدافع جنوبی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: «تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و ان‌شاءالله امروز هم با ارائه یک بازی خوب با سه امتیاز از اراک به تهران بازمی‌گردد. هدف تیم ما قهرمانی است و با بازی‌های عقب افتاده‌ای که تیم‌مان پیش‌رو دارد با کسب امتیازات آن بازی‌ها به مسیر قهرمانی خودش که هدف اصلی تیم ما است ادامه داده و راهش را با موفقیت ادامه خواهد داد.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.