2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
داستان سریال آسمان من و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

داستان سریال آسمان من و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

آیا داستان سریال آسمان من واقعی است؟ این مجموعه چند قسمت است؟ تولید چه سالی است؟ و...

دوات آنلاین -سریال آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج یک مجموعه پلیسی است که به بحث امنیت پرواز می پردازد. این مجموعه دیدنی روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است.

عکسی از سریال آسمان من

خلاصه داستان سریال آسمان من

این سریال روایتگر داستان یک گروه تروریستی متشکل از احسان، مهران، طوفان و نسیم است که در سال ۱۳۶۳ پس از چند ماه برنامه‌ریزی، هواپیمای شرکت ایران‌ایر را که از شیراز عازم تهران است می‌ربایند. آنها پس از ربودن هواپیما اعلام می‌کنند عضو سازمان منافقین هستند و هواپیما را در اختیار دارند. هواپیماربایان درخواست فرود در فرودگاه پاریس را مطرح می‌کنند و پس از کش و قوس‌های فراوان هواپیما با عبور از مرزهای ایران، برای سوخت‌گیری در فرودگاه کویت به زمین می‌نشیند و ...

 

سریال با تاریخ نگاری سال 63 آغاز می‌شود و پنج تا شش قسمت اول آن وقایع آن سال‌ها را که کشور درگیر جنگ بود در فضایی به دور از پروپاگاندا و شعار زدگی به نمایش در می‌آورد.

 

در سال 63 چند هواپیما ربوده می‌شود که این وقایع بر اساس اسناد و مدارک به تصویر کشیده می‌شود و بعد از آن با جهش 25 ساله تلاش‌های نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای تکرار نشدن هواپیماربایی نشان داده می‌شود.

عکسی از سریال آسمان من

آیا داستان سریال واقعی است

محمدرضا آهنج کارگردان سریال آسمان من قبلا گفته بود: بیش از 50 درصد داستان واقعی است. 50 درصد دیگر مجموعه دارای فضای نمایشی است؛ در این مجموعه ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش می‌برد.

عکسی از سریال آسمان من

سریال آسمان من تولید چه سالی است

سریال آسمان من در سال ۱۳۹۳ تولید و اولین بار در نوروز سال 94 از شبکه افق پخش شد و سپس در پاییز همان سال روی آنتن شبکه 3 رفت.

 

این سریال در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان فیلمرداری شده و همچنین گروه سازنده، 40 روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس‌های خارجی را فیلمبرداری کنند.

عکسی از سریال آسمان من

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این مجموعه هر روز ساعت 16 از شبکه آی‌ فیلم پخش می‌شود و در ساعت‌ های 12 شب و 8 صبح روز بعد نیز تکرار خواهد شد.

عکسی از سریال آسمان من

آسمان من چند قسمت است

این سریال در 30 قسمت 50 دقیقه‌ ای ساخته شده است.

عکسی از سریال آسمان من

بازیگران سریال آسمان من

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران سریال آسمان من هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.