2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
پرسپولیس گرفتار کمبود اعتماد به‌ نفس

پرسپولیس گرفتار کمبود اعتماد به‌ نفس

رضا نوروزی می گوید: پرسپولیس همین حالا هم مهره‌های خوبی دراختیار دارد و ترکیب این تیم شاکله همان تیم فصل قبل است.

دوات آنلاین -تیم پرسپولیس بعد از اینکه در 4هفته پیاپی رقابت‌های لیگ برتر روی نوار ناکامی قدم برداشت و نتوانست بالاتر از تساوی نتیجه‌ای را به دست بیاورد، برای جبران این نتایج باید در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل فولادی صف‌آرایی می‌کرد که با حضور نکونام در راس کادرفنی تیمش، به‌راحتی به حریفان خود امتیاز نمی‌دهد و از نگاه کارشناسان فوتبال به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بیستم به شمار می‌رود.

 

فرهیختگان نوشت پرسپولیسی‌ها درنهایت موفق شدند این بازی سنگین و نفسگیر را با سختی پشت‌سر بگذارند و 3امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کنند تا به روزهای آینده امیدوارتر باشند و از حالا نیم‌نگاهی به رتبه نخست جدول داشته باشند که البته این مهم با ادامه روند پیروزی‌ها میسر خواهد بود.درخصوص این بازی با رضا نوروزی که سابقه بازی در هر 2تیم را دارد تماس گرفتیم.

 

او درخصوص شرایط فنی این بازی به «فرهیختگان» گفت: «به‌نظر من بازی در نیمه اول چندان شرایط فنی خوبی نداشت و به غیر از یک توپ که به تیرک دروازه پرسپولیس خورد و گلی که به ثمر رسید، موقعیت خیلی زیادی را روی دروازه‌های دو تیم شاهد نبودیم.»

 

او ادامه داد: «بازی در نیمه دوم کاملا متحول شد و برخلاف نیمه اول فرصت‌های زیادی را روی دروازه دو تیم دیدیم. فولادی‌ها بعد از اینکه گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند این فرصت را داشتند که بازهم دروازه پرسپولیس را باز کنند که این امر میسر نشد. البته من هم معتقدم داور در صحنه پنالتی اشتباه تصمیم گرفت و آن صحنه نمی‌توانست پنالتی باشد.»

 

نوروزی خاطرشان کرد: «پرسپولیس برخلاف مسیر بازی توانست دروازه فولاد را باز کند و بعد از این گل دیگر فولاد رو به بازی احساسی آورد و نتوانست آن بازی منطقی را که در نیمه دوم شروع کرده بود ادامه بدهد و تنها در یک صحنه موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که نتوانست از آن استفاده کند. در کل این برد برای پرسپولیس خیلی خوب و به‌موقع بود و امیدوارم که روند پیروزی‌های این تیم ادامه داشته باشد.»

 

شرایط گلزنی پرسپولیس

مهاجم اسبق سرخ‌ها درخصوص شرایط گلزنی پرسپولیس افزود: «با اینکه معتقدم پرسپولیس برای حضور در 3 جام نیاز به بازیکن‌های بیشتر و بهتری دارد اما تصور من بر این است که این تیم بیش از بازیکن نیاز به اعتماد به‌ نفس دارد. البته این تیم همین حالا هم مهره‌های خوبی دراختیار دارد و ترکیب این تیم شاکله همان تیم فصل قبل است اما این عدم وجود اعتمادبه‌نفس موضوعی است که از بعد فینال لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به وجود آمد و امیدوارم با این برد برطرف شده باشد.»

 

نوروزی همچنین افزود: «پرسپولیس بازی‌های سخت خود را انجام داده و حالا این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی‌های عقب‌افتاده‌اش و سایر بازی‌ها، خودش را به رتبه‌های بالای جدول برساند. البته قطعا همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه‌شان بیشتر می‌شود و باید با اعتمادبه‌نفس بیشتر به فکر جمع‌آوری امتیازات باشند.»

 

او در خاتمه به تیم فولاد اشاره کرد و گفت: «فولاد را در بازی دیروز بسیار خوب و فنی دیدم و این موضوع را به نکونام و دستیارانش تبریک می‌گویم. با این بازی که من از آنها دیدم فکر می‌کنم که باید فولاد را یکی از مدعیان لیگ بیستم بدانیم.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.