2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا البرز و افرا در سریال ملکه گدایان عاشق هم می شوند و ازدواج می کنند

آیا البرز و افرا در سریال ملکه گدایان عاشق هم می شوند و ازدواج می کنند

ارتباط البرز و افرا به کجا می انجامد؟ عشق میان آنها واقعی می شود؟ تصمیم می گیرند با هم عروسی کنند؟

دوات آنلاین -سریال ملکه گدایان یک معمای اصلی و بسیار پیچیده دارد و آن هم مربوط به البرز با بازی آرمان درویش می شود. هویت البرز را از او گرفته اند و او حالا به ناچار خودش را در کنار دختری به نام افرا با بازی باران کوثری می بینید اما آیا آن دو در طول سریال عاشق هم می شوند و باید شاهد ازدواج این دو باشیم؟

 

البرز تا زمانی که نتوانسته هویتش را ثابت کند چاره ای ندارد جز این که با اهالی مفت آباد و دار و دسته تبهکاران در ارتباط باشد. همه اتفاقات مخوف برای او درست در زمانی رخ داد که پای سفره عقد نشسته و قرار بود تا لحظاتی دیگر با سارا که نقش او را شبنم قربانی بازی می کند، ازدواج کند.

پوستر سریال ملکه گدایان

البرز سارا را فراموش می کند

نکته اصلی این است که آیا البرز بعد از افشای حقیقت دوباره سراغ سارا می رود. این امر بعید به نظر می رسد. چون البرز راست یا دروغ به داریوش یعنی پسرعموی سارا گفته هیچ علاقه ای به این دختر نداشته و فقط به خاطر پدرش قصد داشت با او ازدواج کند. او همچنین به داریوش قول داده دیگر سراغی از سارا نگیرد. در شرایطی که داریوش خودش را به خاطر او وارد ماجرایی پیچیده و سراسر خطر کرده بعید به نظر می رسد البرز در حقش بدی کند و دوباره سراغ سارا برود. پس این احتمال را باید نادیده گرفت.

 

حتی اگر البرز واقعا عاشق سارا بود با رفتار این دختر، خیانت او و دروغ هایش دیگر فرصتی برای بازسازی رابطه قبلی باقی نمانده است.

باران کوثری در نقش افرا در سریال ملکه گدایان

البرز و افرا در کنار هم

البرز از افرا متنفر است. او را یکی از مسببان بدبختی خود می داند اما افرا در این ماجرا فقط یک مهره کوچک است. رییس او به نام مهناز با بازی الهام کردا همه نقشه ها را چیده و در پشت پرده قرار دارد.

 

افرا دختری زجر کشیده است که در شرایط سختی بزرگ شده و اکنون نیز در وضعیت بغرنجی قرار دارد. او در واقع بازیچه ملکه گدایان و به گوش به فرمان این زن است.

 

احتمال قوی این است که البرز بعد از مدتی همه اینها را بفهمد و دریابد افرا خودش در واقع یک قربانی است و چه بسی افرا نیز برای کمک به البرز وارد بازی شود. این گونه ارتباط این دو نفر عمیق تر خواهد شد و آن وقت احتمال این که به یکدیگر علاقه مند شوند و شاهد ازدواج شان باشیم وجود دارد.

 

به هر حال سریال ملکه گدایان مجموعه ای پیچیده و رازآلود است که هر اتفاق غیرمنتظره ای می تواند در آن رخ بدهد اما نباید فراموش کرد افرا با وجود بدی که در ابتدا در حق البرز می کند ذاتا انسان بدی نیست و حامی بچه های مفت آباد است و سعی دارد از آنها در حد توانش محافظت کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.