2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل و فیلم های پرتی زینتا ستاره سینمای هند

بیوگرافی کامل و فیلم های پرتی زینتا ستاره سینمای هند

پرتی زینتا چگونه بازیگر شد و زندگی شخصی اش چگونه است؟ او نقش هایش را چه طور انتخاب می کند؟

دوات آنلاین -پرتی زینتا یک بازیگر مشهور هندی و جزو تنها کسانی است که با مربع قدرت کشور هند یعنی شاهرخ خان، سلمان خان، امیر خان وهرتیک روشن بازی کرده است. در ادامه قصد داریم به بیو گرافی کامل پرتی زینتا پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

زندگینامه پرتی زینتا

پرتی زینتا در تاریخ ۳۱ ژانویه سال ۱۹۷۵ متولد شد. ملیت او هندی و شغل اش هنرپیشگی، مدلینگ و روزنامه نگاری است.

 

او از سال ۱۹۹۸ تا کنون در سینما فعالیت مستمر داشته است. پرتی زینتا دانشجوی رشته روانشناختی بود که به علت زیبایی و اعتماد به نفس زیادش در همان ابتدای کار به عنوان مجری شروع به فعالیت کرد و پس از آن به حرفه بازیگری روی آورد.

 

جالب است بدانید پرتی زینتا در بیشتر از ۶۰ فیلم ایفای نقش کرده و چندین بار جایزه بهترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل را در فیلم های گوناگون دریافت کرده است.

 

همچنین از فعالیت های دیگر او می توان به هم خوانی در چند آهنگ اشاره کرد.

پرتی زینتا چگونه بازیگر سینمای هند شد

عدم موفقیت پرتی زینتا در بازیگری

پرتی زینتا در سنین جوانی و نوجوانی در آزمون های بازیگری شرکت کرده اما هر دفعه به دلایلی موفق نشد و نتوانست به حرفه بازیگری راه یابد.

 

در این مرحله او از بازیگری ناامید شده و به مانکنی رو آورد. آن طور که به نظر می رسد به علت چهره جذاب و فیزیک بدنی مناسب در مدت کوتاهی او به یک مدل بسیار موفق تبدیل شد.

دربارره بیوگرافی پرتی زینتا بیشتر بخوانید

شروع هنرپیشگی

پس از مدتی کار در مدلینگ به او نقشی را در فیلم اعماق دل و در کنار هنرمند مشهور شاهرخ خان پیشنهاد شد. پرتی زینتا با این که در این فیلم نقش کلیدی نداشت اما از آنجا که نقش کوتاه خود را زیبا ارائه داد مورد توجه بسیاری قرار گرفت و پس از آن با پیشنهاد های بسیاری رو به رو شد.

 

آن جا بود که اکثر فیلمهای او فروش خوبی پیدا کرد. جالب است بدانید که پرتی زینتا خبر نگار نیز هست.

 

علایق پرتی زینتا چیست

این بازیگر واقعا عاشق سینماست و در فیلم های رمانتیک بسیاری ایفای نقش کرده است. جالب است بدانید که هنرپیشه مورد علاقه پرتی زینتا آلپاچینو، راج کاپور و نرگس هستند. همچنین صمیمی ترین دوست او رانی موکرجی می باشد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل کارینا کاپور

 

همچنین پرتی در انتخاب غذا وسواس دارد و دست پخت مادرش را به هر غذایی ترجیح میدهد. رنگ های مورد علاقه پریتی زینتا بنفش و قرمز می باشد. همچنین می گوید که رنگ آبی الکتریکی انرژی فوق العاده به او می دهد.

 

سخت گیری در انتخاب نقش

پرتی زینتا نیز مانند بسیاری از بازیگران سینما پیشنهاد بازی در هر فیلمی را نمی پذیرد و در انتخاب فیلم هایش بسیار سخت گیری می کند. او می گوید که به خاطر پول هیچ گاه نقشی را که مورد علاقه اش نبوده را بازی نکرده است.

 

پرتی زینتا از قبل گفته بود پس از ازدواج دیگر در سینما کار نمی کند. نکته جالب دیگری که بهتر است درباره پرتی بدانید این است که او هدفی دارد و هیچ گاه آن هدف خود را فراموش نکرده و برای رسیدن به آن در هر زمانی تلاش می کند. او در اجتماع یک فرد بسیار خاص بوده و خیلی خاص فکر کرده و زندگی می کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل و فیلم های گلشن دوایا

 

او مثل بازیگر مشهور آبیشک هر نقشی را نمی پذیرد و در هنگام قبول نقش آن را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و در انتخاب آن وسواس به خرج می دهد.

 

زندگی شخصی بازیگر بالیوود

پرتی زینتا به گفته خودش انسان عاشقی است و به اعتقاد او هیچ کس نباید عشق خود را پنهان کند و باید آن را بروز دهد.همچنین جالب است بدانید که او نمیخواهد دیگران از زندگی شخصی اش مطلع شوند.

 

او گفته درست نیست که همه بدانند که من در طول روز چه کار هایی انجام می دهم و من این روش زندگی را دوست ندارم. همچنین او گفته که هر انسانی نیاز به تنهایی دارد و هر کسی نیاز دارد تا لحظاتی تنها و در خلوت خود باشد.

پرتی زینتا در چه فیلم های هندی بازی کرده است

فیلم های پرتی زینتا

پرتی زینتا که بازیگر مشهور کشور هند است در فیلم های معروف بسیاری ایفای نقش کرده است. در این قسمت قصد داریم به معرفی فیلم های پرتی زینتا پرداخته و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

 

1.از اعماق دل: این فیلم یکی از فیلم های خوب پرتی زینتا و نخستین فیلم او بوده که در آن با شاهرخ خان هم بازی شده و برای او تجربه خوبی بوده است.

 

2.سرباز: فیلم سرباز نیز یکی از فیلم های پرتی زینتا می باشد که او در این فیلم با بازیگر معروف بابی دیول هم بازی شده است.

 

3.این عشق است: این فیلم نیز یکی از فیلم های پرتی زینتا می باشد که او در آن ایفای نقش کرده است. وی در این فیلم با داگوباتی ونکاتش بازیگر معروف هندی هم بازی شده است.

 

4.شاهزاده: فیلم شاهزاده نیز یکی از فیلم هایی است که پرتی زینتا در آن ایفای نقش کرده است. پرتی در این فیلم هندی با ماهش بابو هنر پیشه هندی بازی کرده است.

 

5.ستیز: فیلم ستیز نیز یکی از فیلم های پرتی زینتا می باشد که او در آن ایفای نقش کرده است. هنر پیشه ای که با او در این فیلم بازی کرده است آکشی کومار می باشد.

 

6. دل باخته: فیلم دل باخته نیز یکی از فیلم های پرتی زینتا می باشد که در آن ایفای نقش کرده است.

 

حرف آخر این که پرتی زینتا بازیگر مشهور هندی می باشد که در فیلم های بسیار معروف هندی و با بازیگران معروفی بازی کرده است. وی عقاید خاصی دارد که او را از سایر هنر پیشگان جدا می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.