2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
نظرات مردمی درباره سریال بیگانه ای با من است

نظرات مردمی درباره سریال بیگانه ای با من است

آیا این سریال توانسته توجه بینندگان را جلب کند؟ مخاطبان چه انتقادهایی نسبت به آن دارند؟

دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است مجموعه ای پر معما است که توجه برخی مخاطبان را به شدت جلب کرده و بعضی دیگر نیز نسبت به وقایع آن انتقاد دارند. چند نظر مردمی را در این باره بخوانید:

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

موافقان سریال بیگانه ای با من است

مخاطبی نوشته است: حیف شد و کاش مهشید جوادی در نقش مینو کشته نمی شد و یا گم میشد که بعد از چندین سال برگردد و سراغ فرزند خود را از نسا بگیرد امید وارم که کارگردانان خوب این مورد را بتوانند به خوبی دربیاورند در حالی که ما هم باور کردیم مینو مرده اما کاش زنده باشد و سراغ فرزند خود را بعد از چندین سال از نسا بگیرد.

 

یکی دیگر از بینندگان نظر داده است: سریال خیلی خوبی است البته بازیگرانش عالی هستند. کاش فقط پنجشنبه ها خلاصه بود و جمعه ها قسمت جدید می آمد.

 

مخاطب دیگری نوشته: فیلمش عالی بازیگرانش هم همین طور عالی وبی نظیر. از کارگردان و تهیه کننده و نویسنده و بازیگران و همه تشکر می کنم.

 

رضوان قلی زاده نوشته است: از شما خیلی ممنونم که سریال بیگانه ای با من است را پخش کردید امیدوارم که هرچه زود خانواده شهرابی بفهمند که نسا عروس شان نیست.

 

بیننده ای دیگر نظر داده: لحظه شماری می کنم برای اینکه بفهمم چه بلایی سر نسا می آید و ای کاش مینو زنده باشد و بیاید دنبال بچه اش.

 

یکی دیگر از علاقه مندان به سریال بیگانه ای با من اشت نوشته: واقعا نساء خودخواه است بچه مینو سختی بکشد بچه خودش تو رفاه باشد.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

انتقاد به سریال بیگانه ای با من است

یکی دیگر از بینندگان انتقادی به این مجموعه دارد: به نظر من فیلم مجموعه ای از اتفاقات نادر وغیرممکن را به سبک خیلی ناشیانه دور هم چیده با بازی های خیلی ضعیف وسرد بازیگران که لااقل از آقای بازغی و خانم عابدی انتظار نمی رفت.

 

مخاطب دیگری نظر داده است: واقعا متاسفم ماجرای فیلم طوری هست که تو این همه جمعیت تو شهرهای مختلف به راحتی به هم مربوط می شوند.

 

یکی دیگر از بینندگان هم انتقاد مشابهی دارد: انگار تو کل کشور بیست نفر کلا آن سالها زندگی می کردند که آنقدر سریع هم را می بینند. هنوز بچه شش ماهه نشده از جنوب کشور برگشت خونه اصلی اش!! ؟؟؟؟؟  تو زندان تو شیراز تو بیمارستان اینها همه اش به طور تصادفی هم را می بینند؟

 

پیش بینی آخر سریال

یکی از بینندگان برای آخر سریال پیش بینی کرده است: آخرش نسا با صادق ازدواج می کند و هیچ کس نمی فهمد شاید صادق بفهمد اما به خاطر خانواده اش چیزی نمی گوید. در آینده بچه ها تو دانشگاه به هم می رسند و عاشق هم می‌شوند. شاید هم نسا خواهر یکی از آن اطرافیانش مثلا جاوید باشد.

 

مخاطب دیگری نیز پیش بینی کرده: من فکر میکنم نساء همان خواهر جاوید باشد که بعد سالیان سال هم را پیدا می کنند. مادر جاوید هم از چشم براهی شوهرش در می آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محسن 1402/06/13
هفته ای هفت بار دور هم کباب و جوجه میخورن و صادق و نوکرشون درحال کباب درست کردن بودن،چرا فکر نمیکنید خانواده هایی هستن که دستشون به دهتشون نمیرسه و بچه دارن که داش میخواد،خجالت بکشین
رها 1401/11/23
همانطور که دوستان گفتند اصلا فیلمنامه نداشت بنظرم نویسندش انیمیشن خونده که اینقدر راحت و بدون علت اتفاقات عجیب خلق میکند و به این اتفاقات پاسخ میدهد و رفع و رجوش میکند مثل زایمان جلوی ماشین و رفتن ته دره ماشین ..و بهوش اومدن همسر و مرگش چند روز بعد و اینکه نسابی سواد و کولی یکدفعه مدیر شرکت میشود و ... درکل خیلی مسخره بود
فاطمه 1400/01/18
سریال بیگانه ای با من است خیلی زیبا بود همه بازیگران واقعا نقشونو به خوبی اجرا کردند مخصوصا خانم قلی خانی و آقای شهابی واقعا دست کارگردان و نویسندش وتهیه کننده این سریال درد نکنه و خسته نباشند
نجفلو 1400/01/07
عالی
ناشناس 1400/01/07
عاالیه سریال خیلی خوبیه ولی خیلی قسمت آخرش بد تموم شد انتظار نداشتم 😒
زهرا 1399/11/22
با سلام سریال بیگانه ای با من است درابتدا از نظر موضوعی قصه جذابی داشت اما با پخش ادامه سریال از جذابیت آن کاسته شدو بیشتر اضطراب عاقبت و پیدا شدن کودک گمشده بود که بیننده را برای دیدن ادامه این سریال تلوزیونی همراه کرد اما وضعیت بسیار تاسف بار این سریال در خصوص قسمت اخر بود که اصلا به موضوع اصلی داستان پرداخته نشد و تنها به حاشیه های اطراف فیلم توجه شد آن هم به این دلیل بود که بعد از برملا شدن واقعیت اصلا هیچ اهمیتی از سوی خانواده شهرابی و به خصوص مادربزرگ به نوه اصلی خویش که مورد ظلم واقع شده بود نشد و تنها به پسر نساء توجه شد که این نهایت بی رحمی و ظلم را به شخصیت مینوی اصلی که زمانی اورا نپذیرفتند و اکنون دخترش را مورد بی مهری قرار داده اند را باز گو می کند و در ادامه می توان گفت که فیلم از نظر کیفیت انقدر ضعیف بود که دوست دوران کودکی مینو که در قسمت های پایانی که به اندازه زیادی بهش پرداخته شده بود از واقعیت آگاه نشد دارن بدین معناست که داستان بسیار ناقصی بود و انتظاراتی که بیننده از قسمت پایانی فیلم داشت را به هیچ عنوان ایفا نکرد لطفا همان قدر که به روند داستان اهمیت می دهید به قسمت پایانی نیز درست بپردازید
امیر 1399/11/21
با سلام این سریال حاوی اتفاقات غیر واقعی و دروغین بوده که احتمال رویداد همچین حوادثی امکان پذیر نیست و علاوه بر این بد آموزی دارد و کسی که چندین سال با دروغ و فریبکاری دیگران به خواسته هایش می رسد و حق دیگران را به راحتی پایمال می نماید در قسمت پایانی مورد بخشش آنها قرار می گیرد در حالی که در واقعیت چنین نیست،ضمنا خانواده شهرابی یک باره از عرش به فرش می رسند و یکباره برعکس می شود و دوباره به عرش می رسند و همه گمشده ها بهم می رسند و با یکدیگر ارتباط دارند به عبارتی صد رحمت به فیلم هندی
عباس 1399/11/19
باسلام، سریال بیگانه ای با من است سراسر دروغ و حقه و نیرنگ و خیانت وقتل و دروغی به بزرگی یک جنایت هولناک ، وقتیکه نوه واقعی شهرآبی ها و نوزاد چند روزه را به راحتی و بدون احساس گناه و جرم به شوهر خلافکارش ( سعید) می دهد و این طفل معصوم بین افراد خلافکار دست به دست می شود و سر از گدایی در خیابانها در می آورد و نساء وبچه اش در ناز و نعمت و رفاه بزرگ میشوند و اموال شهرابی ها را به ناحق و نامشروع تصاحب میکنند و هنوز هم قهرمان دروغگو و جعلی تا این لحظه با دروغ هایش موفقیت کسب میکند و نمایان نمیشود و قرارنیست که رسوا بشود ! نداریم !مگرمیشه؟! ندارد بازیه ! هندی ترین سریال ایران ! متاسفم!
ناشناس 1399/11/13
به شدت فیلمنامه صعیف و جالب که در فیلم همه به هم برخورد میکنن جالبه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.