2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زندگی متحول شده محمد زارع بعد از حضور در عصر جدید

زندگی متحول شده محمد زارع بعد از حضور در عصر جدید

عصر جدید باعث شد زندگی محمد زارع دچار تغییرات زیادی شود. او مدتی است شرایط جدیدی را تجربه می کند.

دوات آنلاین -محمد زارع، جوان شیرازی که با حرکات عجیب و خطرناکش همه را پای تلویزیون میخکوب می کرد، بعد از عصر جدید زندگی تازه ای را تجربه می کند.

 

زارع که اکنون 21 ساله است تا پیش از حضور در عصر جدید در یک کانکس در شیراز زندگی و در یک سیرک کار می کرد. او تحصیل را به خاطر کاری که به آن علاقه داشت رها کرد و در مجموع سبک زندگی خاص و متفاوتی داشت که البته هنوز هم دارد.

عکسی که محمد زارع از خودش در اینستاگرام منتشر کرد

یکی از حرف های جالب زارع که در ذهن خیلی ها مانده مربوط به رویای 500 میلیون تومانی است. وقتی احسان علیخانی از او پرسید اگر این جایزه را ببرد چه کار می کند، گفت من به چیزی که ندارم فکر نمی کنم.

 

طرز تفکر خاص زارع باعث شد او به شدت مورد توجه مخاطبان برنامه عصر جدید قرار بگیرد. این که او برای رسیدن به هدف هایش تمام توان خود را گذاشته و با تمرکز کامل و بدون هیچ حاشیه ای به کارش مشغول بود باعث شد جایگاه دوم بزرگ ترین مسابقه استعدادیابی کشور را به دست بیاورد.

محمد زارع شخصیت قابل توجهی دارد

محمد زارع بعد از عصر جدید

زارع بعد از عصر جدید تغییراتی در زندگی اش ایجاد کرد. یکی از این تحولات این بود که او در همان برنامه عصر جدید ماند اما این بار در نقش مربی. این در واقع شغل و دغدغه تازه زارع است.

 

او همچنین با یک برند معروف قرارداد تبلیغاتی دارد و با آن شرکت نیز کار می  کند.

 

زارع همچنین در فضای مجازی فعال تر شده است اما همچنان به کارهای شگفت انگیز و خارق العاده خود ادامه می دهد و گاه عکس هایی از آنها را همراه با متن های کوتاه اما قابل تامل منتشر می کند.

محمد زارع از نوابغ برنامه عصر جدید است

زارع در یک نمونه با انتشار عکس بالا نوشت: مردم کنجکاوی سیری ناپذیری دارند که همه چیز را بدانند ، جز آنچه که ارزش شناختن دارد.

محمد زارع سبک زندگی خاص خودش را دارد

او همچنین برای عکس بالا نوشت: هیچکس خوشبختت نمیکند!!

عشاق نمیتوانند بگویند تورا خوشبخت میکنم . آنها نهایتا میتوانند بگویند تو را آزار نمیدهم . چگونه فردی، فردی دیگر را خوشبخت میکند وقتی هرکسی مسؤل خودش هست؟!

علت ناکامی اکثر روابط همین توقع است. کسی بیاید و نجاتم دهد. و آن هیچکسی نیست جز خودشان. کسی که با خودش در صلح نباشد تمام دنیا رو هم به او ارزانی داری خوشبخت نمیشود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.