2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا جاوید در سریال بیگانه ای با من است اعدام می شود

آیا جاوید در سریال بیگانه ای با من است اعدام می شود

جاوید چه سرنوشتی خواهد داشت؟ آیا به خط آخر زندگی اش رسیده یا هنوز امیدی دارد؟

دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است پر از معما و سوال و گره است. یکی از این گره ها درباره جاوید و سرنوشت او است. آیا این مرد اعدام می شود یا سرنوشت دیگری خواهد داشت.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

روزهای سخت برای جاوید در سریال بیگانه ای با من است

جاوید در این سریال روزهای سختی را سپری می کند. او در زندان است. راز خیانتش رو شده. همه فهمیده اند او شراره را زیر گرفته است و این مرد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

سوال اصلی این است که آیا جاوید به عمد شراره را زیر گرفت تا از شر او و جنین خلاص شود یا این که به صورت اتفاقی با او تصادف کرد. همه شواهد نشان می دهد این تصادف عمدی بوده اما این احتمال نیز وجود دارد که جاوید واقعا قصدی برای قتل نداشته و ناخواسته چنین حادثه ای را رقم زده باشد. در این صورت او برای اثبات ادعایش باید خیلی تلاش کند به ویژه این که از صحنه تصادف فرار کرده و بعد از آن هم درصدد بوده تا با باج دادن این راز را پوشیده نگه دارد و همچنین در نهایت نقشه کشیده تا فردی دیگر را به عنوان راننده معرفی کند.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

کمک های خانوادگی به جاوید

مادر جاوید به او قول داده نمی گذارد در زندان بماند. او تلاش هایش را شروع کرده تا بلکه بتواند برای تنها فرزندش رضایت بگیرد. خانواده شهرابی نیز برای کمک به جاوید دست به کار شده اند. طبیعی است که گرفتن رضایت در روزهای اول امکان پذیر نباشد اما هیچ بعید نیست در نهایت اصرارهای مادر و خانواده همسر جاوید ثمره بخش باشد و این مرد از چوبه دار نجات پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: تمام رازهای سریال بیگانه ای با من است

 

در این صورت سوال بزرگی که پیش می آید این است که آیا جاوید می تواند دوباره با سمیه زندگی کند؟ بخشیدن مردی مثل او که خیانت کرده، دروغ گفته و... کار آسانی نیست اما این احتمال هم وجود دارد که سمیه بعد از فراز و فرودهای بسیار شوهرش را ببخشد و به او یک فرصت دیگر هم بدهد.

 

به هر حال هنوز این ماجرا در هاله ای از ابهام است و باید دید در آینده چه رقم خواهد خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.