2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آل کثیر : باز هم قهرمان می شویم

آل کثیر : باز هم قهرمان می شویم

شرایطم خیلی خوب است و برای بخشیده شدن و حضور در مستطیل سبز و بازی برای تیم و هواداران محبوبم لحظه‌ شماری می ‌کنم.

دوات آنلاین -عیسی آل ‌کثیر این روزها خیلی سرسخت تمرین می‌کند. تمرین انفرادی و تمرین زیر نظر مربی بدنساز عیسی را در بهترین فرم ممکن قرار داده، بازیکنی که برای بازگشت به میدان و بخشیده شدن محرومیتش لحظه‌شماری می‌کند. عیسی در مصاحبه‌ای اختصاصی با ایران ورزشی از آخرین شرایط خودش و تیمش گفت و البته حمایت کامل خود را هم به گونه‌ای از تیم پرسپولیس اعلام داشت.

 

روزگار محرومیت

دوران محرومیت خود را چگونه سپری می‌کنی؟

هم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم و هم زیر نظر مربی بدنسازی که گرفتم تمرین می‌کنم. شرایطم خیلی خوب است و برای بخشیده شدن و حضور در مستطیل سبز و بازی برای تیم و هواداران محبوبم لحظه‌ شماری می ‌کنم.

 

*گویا دادگاه عالی هم از‌ AFC خواسته در مورد بخشش تو لایحه و بازنگری دیگری داشته باشد که این امر مسئولان باشگاه‌تان را به بازگشت تو و بخشیده شدنت خیلی امیدوار ساخته؟

 بله من هم این اخبار خوب را شنیده‌ام. ان‌شاءالله که این محرومیت هم بخشیده می‌شود تا من بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم و به بهترین شکل ممکن در لیگ و باقی مسابقات دینم را به تیمم ادا کنم.

عیسی آل کثیر به قهرمانی پرسپولیس امیدوار است

*اما تیمت پرسپولیس در چند بازی اخیرش خوب نتیجه نگرفته و با مساوی‌های زیاد به نظر با قدرت سال‌های گذشته‌اش تا حدودی فاصله دارد؟

 من فکر می‌کنم هنوز اول فصل است و در ابتدای لیگ نباید تیمی به بزرگی پرسپولیس را قضاوت کرد و تیمی که پوکر زده را نباید با چند نتیجه قضاوت کرد. این قضاوت درستی نیست چون در فوتبال نتیجه تساوی برای هر تیمی به وجود می‌آید و بزرگترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند در همه بازی‌های‌شان فقط پیروزی کسب کنند.

 

*اما بازی بعدی تیم‌تان هم با تیم مطرح سپاهان، یکی از مدعیان قهرمانی است؟!

 بازیکنان ما برای پیروزی مقابل سپاهان انگیزه خیلی زیادی دارند و من شک ندارم که آنها فقط به نیت بردن و شکست این تیم به مصاف سپاهان خواهند رفت و اطمینان دارم با انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند سپاهان را شکست داده و با یک برد بزرگ شرایط را باز هم ارتقا خواهند داد.

 

*یعنی پرسپولیس در بازی‌های بعدی‌اش ورق را برمی‌گرداند؟

شک نداشته باشید که تیم ما در بازی‌های بعدی بهترین نتایج را گرفته و جایگاهش را در جدول ارتقا خواهد داد.

 

کمبود بازیکن

*فکر نمی‌کنی این فصل کمبود بازیکن دارید؟

 من معتقدم پرسپولیس بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و فراموش نکنید با همین بازیکنان در فینال آسیا هم بازی کردیم و فقط روی دو اتفاق باختیم.

 

*و دربی...

 اجازه بدهید فعلاً تیم ما بازی با سپاهان را انجام بدهد چون تمرکز بچه‌های ما فعلاً فقط روی این بازی معطوف است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.