2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سرهنگ شریف زاده در سریال روزهای ابدی نقش تازه صالح میرزاآقایی

سرهنگ شریف زاده در سریال روزهای ابدی نقش تازه صالح میرزاآقایی

صالح میرزاآقایی بازیگر بسیار توانا و حرفه ای است و کارنامه درخشانی دارد. او به کارهای تاریخی علاقه ویژه ی دارد. با این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -صالح میرزاآقایی که در سریال روزهای ابدی نقش سرهنگ شریف زاده را بازی کرده، بازیگر نامآشنا و کاربلدی است که تاکنون او را در فیلم ها و سریال های متعددی دیده ایم.

صالح میرزاآقایی در سریال بانوی عمارت

از بانوی عمارت تا سریال روزهای ابدی

صالح میرزاآقایی در سه سال اخیر در سه مجموعه تلویزیونی حضور داشته که هر سه موفق و پربیننده بوده اند. او در سال 1397 ابتدا در سریال تاریخی بانوی عمارت بازی کرد. او در این سریال نقش پسرعموی شازده ارسالان یا همان حضرت والا را برعهده داشت. نقش او در این سریال مرموز و پر از پیچیدگی بود اما میرزاآقایی به خوبی از عهده نقش برآمد و در ذهن ها ماندگار شد.

 

سریال گاندو کار بعدی میرزاآقایی بود. او در این سریال نقش آیدین ستوده را که یک جاسوس است بازی کرد البته حضورش در این سریال به اندازه بانوی عمارت پررنگ نبود.

 

پس از آن نوبت به سریال روزهای ابدی رسید تا نقش سرهنگ شریف زاده را برعهده بگیرد. در این سریال برای کاراکتر او اتفاقات متعددی رخ می دهد. این بازیگر حرفه ای در روزهای ابدی در کنار بازیگران جوانی مانند یلدا افشارنیا در نقش مهناز، امین اسکندریان در نقش مهدی و کیمیا اکرمی در نقش محبوبه بازی کرده است.

صالح میرزاآقایی بازیگر نقش سرهنگ شریف زاده در سریال روزهای ابدی

کارنامه درخشان میرزاآقایی

میرزاآقایی کارش را برای تلویزیون از سال 72 و با مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله شروع کرد و در سال 74 در سریال وکلای جوان بازی خوبی را از او دیدیم.

 

این هنرمند تاکنون در 26 سریال بازی کرده که در میان آنها آثار درخشان زیادی وجود دارد که از جمله آنها می توان به مختارنامه، کلاه پهلوی، تعبیر وارونه یک رویا، رسم عاشقی، تب سرد و ... اشاره کرد.

 

بازیگر نقش سرهنگ شریف زاده در سریال روزهای ابدی در سینما نیز کوله باری از تجربه دارد. او از سال 1384 با فیلم من و دبورا وارد سینما شد و تاکنون در 9 فیلم بازی کرده است که از میان آنها فیلم استرداد فیمی تاریخی محسوب می شود. در مجموع می توان گفت میرزاآقایی به کارهای تاریخی علاقه زیادی دارد.

 

زندگی شخصی صالح میرزاآقایی

میرزاآقایی متولد یک مرداد سال 1349 است. او متاهل است. همسرش گریمور است و آنها یک دختر و یک پسر دارند.

 

این بازیگر در کنار بازیگری حرفه دیگری نیز دارد و در واقع می توان گفت منبع درآمد اصلی او  از صنایع چوب است.

 

او همچنین به موسیقی نیز بسیار علاقه دارد و در این زمینه نیز کار کرده و سعی کرده دانش و مهارت خود را ارتقا بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.