2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا نساء یا مینوی قلابی در سریال بیگانه ای با من است با صادق ازدواج می کند

آیا نساء یا مینوی قلابی در سریال بیگانه ای با من است با صادق ازدواج می کند

برای نساء چه اتفاقاتی می افتد؟ آیا او ازدواج خواهد کرد؟ آیا نقشه اش را تا آخر پیش می برد؟

دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است پر از معما است و گره های پیچیده ای دارد که حساس ترین آنها همان ماجرای نساء است. آیا مینوی قلابی با صادق، برادرشوهر قلابی خود ازدواج می کند؟ چه سرنوشتی در انتظار او است؟

 

محبوبیت مینوی قلابی در خانواده شهرابی

همه ماجرا از یک دروغ بزرگ شروع شد، دروغی که هر چند نساء از گفتن آن پشیمان شد اما در ادامه تصمیم گرفت به بازی در نقش قلابی که انتخاب کرده بود ادامه بدهد ت از امکانات خانواده شهرابی بهره مند شود و بتواند بچه اش را به خوبی بزرگ کند.

 

شبنم قلی خانی گفته نساء سال ها با اسم مینو زندگی خواهد کرد. بنابراین دست او به این زودی رو نمی شود و او هر روز در میان خانواده شوهر قلابی اش محبوب تر خواهد شد.

 

او در این سال ها می تواند از امکانات شهرابی برای خود و فرزندش استفاده کند اما این بازی روزی به پایان می رسد.

مینو و صادق در سریال بیگانه ای با من است

احتمال ازدواج مینو با صادق

صادق سخت دلتنگ برادرش است و از دست دادن امیرعلی او را مغموم کرده است. حالا امیرعلی کوچک جای برادر متوفی را گرفته و نه تنها صادق بلکه همه اعضای خانواده به این بچه عشق می ورزند.

 

از طرفی صادق سعی می کند همه امکانات را برای زن برادر قلابی خود فراهم کند و اجازه ندهد او در زندگی کمبود و سختی داشته باشد.

 

این رابطه ممکن است به تدریج به علاقه صادق و مینو به یکدیگر تبدیل شود. نساء با این که می داند هویتش قلابی است این بازی را همچنان جلو می برد و هیچ بعید نیست با صادق ازدواج کند.

 

این طوری امیرعلی کوچک نیز سایه پدر را بر سر خود احساس خواهد کرد و چه بسی اصلا نفهمند اصل ماجرا چیست و صادق پدر واقعی اش نیست.

 

این گونه ماجرا پیچیده تر می شود و داستان با هیجان بیشتری پیش خواهد رفت.

 

اگر صادق و مینو با هم ازدواج کنند، مینوی قلابی مدتی زندگی بسیار خوب و خوشی خواهد داشت اما پایان این داستان برای او قطعا خوشایند نخواهد بود و باید تاوان کاری را که کرده است پس بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مینو 1399/10/24
از نظر من خیلی داستان را بد تموم میکنید صادق باید از هویت اصلی نسائ با خبر شود و سعی کند بچه ی برادر واقعیتش را پیدا کند و برای اینکه خانواده اش بیشتر از این زجر نکشند نمیشه که نسائ زن برادر واقعیتش نیست و با او و امیر علی کوچولو و هستی بچه برادر واقعیتش زندگی خوبی را شروع میکنند بعد از سالها هستی از اتفاقاتی که برا خود و پدر و مادرش افتاده با خبر می شود و نسائ را عامل این ماجرا میدونه نگرانی این میشه که ناگهان خانواده شهرابی از مردن عروس واقعیشان خبر دار نشوند اگه داستان اینجوری بود عالی میشد من دیگه خودم علاقه ای به دیدن این داستان ندارم و عادلانه نیست که دختر مینو اینقدر بدبخت بشه
ناشناس 1399/10/10
اگه این اتفاق بیفته یعنی خوب جلوه دادن دروغ.نسا باید به سزای کار اشتباهش برسه و خوشبخت نشه.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.