2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مارال فرجاد، بازیگر نقش سمانه در سریال باخانمان: سنگ ‌اندازی ‌ها مانع ازدواجم می ‌شود

مارال فرجاد، بازیگر نقش سمانه در سریال باخانمان: سنگ ‌اندازی ‌ها مانع ازدواجم می ‌شود

مارال فرجاد درباره نقشش در سریال باخنمان توضیحاتی خواندنی داده است.

دوات آنلاین -مارال فرجاد که به بازیگری باتجربه تبدیل شده در سریال باخانمان نقش سمانه را بازی می کند. او در گفت و گو با جام جام درباره این نقش توضیح داده است.

 

قرار ازدواج سمانه با پسرعمو

فرجاد درباره نقشش در سریال باخانمان گفت: نقش یک دختر دندانپزشک به نام سمانه را بازی می‌کند که 10سال است با پسرعمویش قرار است ازدواج کند، اما عمو و مادرش مرتب سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند این وصلت صورت بگیرد و... نقش مادرم را خانم افسانه بایگان و نقش عمویم را آقای آتیلا پسیانی بازی می‌کنند.

مارال فرجاد، بازیگر نقش سمانه در سریال باخانمان

ویژگی‌ های نقش سمانه در سریال باخانمان

او ادامه داد: واقعیت این است در این شش، هفت سال سعی کرده‌ام سریال‌هایی را انتخاب کنم که نقشم در آن ویژه باشد. به هر حال خاستگاه من در بازیگری، تئاتر است و همیشه هم پررونق بوده، اما از زمانی که درگیر بیماری کرونا شده‌ایم، بازار تئاتر هم کساد شده است، مردم هم نمی‌روند. راستش خودم هم جرات نمی‌کنم که در این اوضاع کرونایی تئاتر کار کنم. وقتی نقش سمانه به من پیشنهاد شد، احساس کردم ویژگی‌های متفاوتی دارد که بخواهم کار کنم. از سوی دیگر به غیر از فیلمنامه و نقش، دیگر بازیگران و کارگردان برایم در اولویت هستند.

 

آماده نبودن فیلمنامه و سختی‌های کار

فرجاد در ادامه گفت: طبیعی است وقتی فیلمنامه کامل آماده نباشد، اذیت می‌شویم و کمی هم نگران، چون نمی‌دانیم آخر و عاقبت نقش چه خواهد شد، اما وقتی امضا می‌کنیم، باید همه موارد را با هم بپذیریم. بنابراین من هم قبول کردم. امیدوارم مردم از تماشای سریال لذت ببرند. چون یک کار گروهی است و وقتی اثری با اقبال مخاطبان رو‌به‌رو شود، خستگی از عوامل رفع می‌شود.

 

تعامل با کارگردان در سریال باخانمان

مارال فرجاد همچنین گفت: زمان زیادی برای ضبط سریال نداشتیم و گاهی در طول روز باید چندین سکانس ضبط می‌شد و همین کار را سخت می‌کرد، اما با حضور یک کارگردان حرفه‌ای این مشکلات به نظر نمی‌رسید. ضمن این‌که تعامل بسیار خوبی آقای نیک‌نژاد با بازیگران دارد و قبل از شروع فیلمبرداری همه ویژگی‌های نقش را می‌گوید، در آخر هم می‌گوید این نظرات من بود و حالا خودت با حس و حالی که داری بازی کن. در مجموع فضای کار صمیمانه و خوب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.