2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مارال فرجاد درباره ابتلا به سرطان چه گفت

مارال فرجاد درباره ابتلا به سرطان چه گفت

مارال فرجاد که به سرطان مبتلا شده با روحیه بالا با این بیماری می جنگد.

دوات آنلاین -مارال فرجاد به سرطان مبتلا است؛ خبری تلخ و تکاندهنده اما خود این بازیگر روحیه اش را از دست نداده و قوی و پرامید با این بیماری مبارزه می کند. او دوران سختی را پشت سر گذاشته و اکنون حال بهتری دارد.

 

مارال فرجاد فرزند بازیگر پیشکسوت جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد است. او متولد مرداد سال 1361 است و در رشته عکاسی درس خوانده. مارال بازیگری را از سال 84 با فیلم شام عروسی شروع کرد و آخرین بار او را در سریال باخنمان دیدیم.

مارال فرجاد به سرطان مبتلا است

مارال فرجاد؛ زنی قوی

این بازیگر گفته موهایم دوباره رویید و امروز حال بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثل یک نقش سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.

 

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ـ با خبرنگار مجله‌ گلمور در مجارستان است که روند درمان و بهبودی او را با تیتر "زن قوی" سوژه‌ گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر ـ که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزار حرفه‌اش هستند ـ در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

 

مارال فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، اینک در شرایط بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده‌ سینما بازگردد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.