2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و نقد سریال به کجا چنین شتابان+ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان و نقد سریال به کجا چنین شتابان+ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

همه آنچه درباره سریال به کجا چنین شتابان باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال به کجا چنین شتابان سریالی دیدنی و جذاب است که حرف برای گفتن زیاد دارد. این سریال اولین بار از شبکه ۵ پخش شد و حالا روی آنتن آی فیلم رفته است. ساعت پخش و تکرار آن به همراه خلاصه داستان و نقد را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال به کجا چنین شتابان

خلاصه سریال به کجا چنین شتابان

داستان این سریال درباره افرادی است که به یک شبه ره صد ساله طی‌کردن می‌اندیشند و به بهایی که در قبال آن می‌پردازند، توجهی ندارند.

 

یونس جوانی از یک خانواده متوسط و معتقد به اصول دینی است که پیشرفت را دوست دارد. همین دغدغه موجب می شود تا با کتایون، دختر عمه متمولش، بیشتر در ارتباط باشد. شوهر عمه یونس، صاحب یک شرکت عمرانی است که با ساخت و پیش فروش مسکن، ثروت زیادی به دست آورده است. یونس که دانشجوی عمران است، با پیشنهاد کتایون در این شرکت مشغول به کار می شود و پس از مدتی متوجه می شود ثروت شرکت پدرش از راه های غیر قانونی به دست آمده است؛ اما طمع رسیدن به ثروت زیاد، یونس را به ادامه راه تشویق می کند که...

 

در پایان سریال یونس بر نفس خودش غلبه می کند اما معلوم نیست چه اتفاقاتی برایش می افتد و چگونه دوباره با خانواده اش مواجه می شود.

عکسی از سریال به کجا چنین شتابان

بازیگران سریال

آهو خردمند، رضا رویگری ، بهروز بقایی، بابک حمیدیان ، فریبا متخصص،عسل بدیعی، علی عمرانی، حامد بهداد ، حسن شکوهی، محمودرضا قدیریان، محمدمهدی فقیه، نگین صدق‌گویا و پرستو گلستانی از جمله بازیگران سریال به کجا چنین شتابان هستند.

عکسی از سریال به کجا چنین شتابان

به کجا چنین شتابان چند قسمت است

این سریال که تولید آن از از بهار سال 87 تا پاییز سال 88 به طول انجامید 24 قسمت دارد.

عکسی از سریال به کجا چنین شتابان

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال به کجا چنین شتابان هر شب ساعت 10 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرارا آن در ساعت های 6 صبح و 2 ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال به کجا چنین شتابان

نقدی بر سریال به کجا چنین شتابان

هادی معیری ‌نژاد پیش از این در نقد سریال به كجا چنین شتابان به ایسنا گفته بود: این مجموعه از جمله آثاری است كه قصد نصیحت اخلاقی مخاطبان را دارد ، مشكل چنین مجموعه‌های این است كه رویكرد نصیحت‌گرانه‌ی آن ها بر جنبه‌های دراماتیك این سریال‌ها می‌چربد و بسیار زود به ورطه شعارزدگی می‌افتند.

 

او ادامه داد: پردازش شخصیت‌های كاملا سیاه و سفید یكی دیگر از مشكلات چنین سریال‌هایی است كه از جمله آن‌ها به «فریدون» با بازی رضا رویگری و «عزیز» با بازی آهو خردمند می‌توان اشاره كرد؛ البته در این سریال با شخصیت متفاوتی مانند «یونس» روبه‌رو هستیم كه به خوبی پردازش شده است.

 

این منتقد اضافه كرد: «به كجا چنین شتابان» توانسته است با شخصیت «یونس» مخاطب را جذب كند و او را راضی نگهدارد ، چرا كه پیش از این ،بینندگان فكر می‌كردند كه یونس مانند بره‌ی معصومی است كه شخصیت سیاه داستان -فریدون- او را به سمت خود جذب می‌كند و كسی فكر نمی‌كرد كه یونس قصد فریب فریدون را داشته باشد، هر چند كه كدهایی در این سریال در این زمینه به مخاطب داده می‌شد. در حقیقت پردازش شخصیت یونس یكی از امتیازات سریال «به كجا چنین شتابان» است و پردازش چنین شخصیتی باعث شده است مخاطبانی كه علاقه چندانی به سریال‌های نصیحت گر ندارند بتوانند با «به كجا چنین شتابان» ارتباط برقرار كنند، در كل این سریال از نظر ارائه مفاهیم نمره قبولی گرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
پریسا دهقانی 1400/10/24
سلام بسیاربسیار فیلم خوبی هستش لطفا در این روزهای کرونایی فصل دومش را حتما بسازید و از کار گردانش خیلی خیلی متشکرم با سپاس
یاس 1400/06/15
بهترین سریال تاریخ سینمای ایران بعد از انقلاب
ناشناس 1399/10/29
در زمان خودش مخاطب میخ کوب شد
ناشناس 1399/10/28
زیبا ترین سریال در سبک خود و دارای بهترین تیتراژ های کل تاریخ صدا و سیما
ناشناس 1399/10/28
به نام خدا. آقای طالبی . ان شاءالله که این اثر برای شما باقیات صالحاتی را خواهد داشت. ای کاش از این اثرها بیشتر داشتیم .ای کاش به جای فیلم های بی محتوا وبد محتوای امروزی سال 98تا 99 هم به کجا چنین شتابان دیگری میداشتیم. حتما این فیلم را باخلوص بیشتری ساخته اید که در بینندگان همدلش اینقدر بی ریا اثر میگذارد. موفق ،موید .مستدام باشید و در ظل توجهات حضرت الزهرا«س» باشید.
ناشناس 1399/10/28
من با اینکه قبلا این سریال را دیده بودم ولی مجددا با اتفاق خانواده تماشاکردم ، هر پدیده هنری عاری از عیب و نقص نیست ،و این سریال هم مبرا نیست ..... ولی انچه برام جذاب بوده نوع نگاه به زندگی و ارامشی بود که عزیز سریال با بازیگری جذاب خانم خردمند اجرا شده بود ، مسیری که یونس جاه طلب و جویای نام طی می کند ، رانتهای قدرت و ثروت و بازی جذاب اقای رویگری در نقش فریدون .... از همه مهمتر قیمت پایانی و فضای ناب روستایی و پزشکی که دل به طبیعت و سپرده و فارغ از همه هیاهوهای امروزی به تحقیق و طبابت مشغول بوده و سرانجام باعث بیداری وجدان و فطرت یونس می شود....
ققنوس 1399/10/28
آخرش یونس چه میشه لطفا بگید
ناشناس 1399/10/27
بسیار تا بسیار عالی است متشکرم از زحمات شما
ناشناس 1399/10/27
عالی عاشق یونس وکتایون وفریدون وعزیز هستم
ناشناس 1399/10/26
واقعاعالیه فیلمش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.