2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
زورگیران خشن زن میانسال را به کام مرگ کشاندند

زورگیران خشن زن میانسال را به کام مرگ کشاندند

متهم: زن مسافر به ما مشکوک شد و خواست او را پیاده کنیم که دوستم با تهدید چاقو اموالش را سرقت کرد. زن میانسال خیلی ترسیده بود در شوک بود تا اینکه دوستم در بلوار دریا او را از داخل خودرو به داخل خیابان پرت کرد و بعد فرار کردیم.

دوات آنلاین -پسر جوانی که پس از اخراج از محل کارش همراه دو نفر از دوستانش در پوشش مسافرکشی از زنان سرقت می کرد پس از دستگیری ماجرای سرقت مرگبار از  زن مسافر را شرح داد.

 

به گزارش روزنامه جوان ساعت 6 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه ۱۳ شهریور امسال بود که به مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب خیر رسید سرنشینان خودرو پرایدی پیکر نیمه جان زن میانسالی را روبه روی میدان تره بار بلوار دریا از خودرو به پایین پرت کرده و به سرعت از محل گریخته اند.

 

مرگ زن میانسال

با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند و زن میانسال را که آثار ضرب و جرح روی بدنش بود، برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تیم پزشکی اعلام کردند زن 50ساله که حمیده نام داشت روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است.

 

بدین ترتیب با اعلام مرگ زن میانسال پرونده وارد مرحله تازه ای شد و قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

 

زورگیری در پوشش مسافربری

نخستین بررسی ها حکایت از آن داشت که سه سرنشین خودروی پراید زورگیر هستند که با خودروی پراید زن فوت شده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از ضرب و جرح و سرقت اموالش او را از خودرو به بیرت پرت کرده و باعت مرگ او شده اند.

 

یکی از شاهدان گفت: در حال عبور از نزدیکی تره بار بودم که صدای ترمز خودرو نظرم را به خودش جلب کرد. وقتی به طرف صدا برگشتم دیدم خودروی پرایدی که سه سرنشین داشت، توقف کرد و ثانیه هایی بعد پیکر زنی را از داخل خودرو به بیرون انداختند و بعد هم دوباره حرکت کردند و به راهشان ادامه دادند. به سرعت به کمک او رفتم و زن میانسال که از درد به خود می پیچید با کلمات بریده بریده به من گفت که آن سه پسر جوان او را حوالی پل مدیریت به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و در میانه راه پس از کتک کاری اموالش را سرقت کرده و بعد او را در این مکان رها کرده اند.

 

دستگیری ۲ متهم

همزمان با انتقال جسد زن میانسال به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان مرگ حمیده آغاز کردند.

 

بررسی های مأموران پلیس نشان داد متهمان که به نظر می رسد از سارقان سابقه دار هستند با خودروی سرقتی زنان و دختران جوان را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از طی مسافتی اموال آنها را به زور سرقت می کنند.

 

در حالی که تحقیقات برای شناسایی عاملان حادثه ادامه داشت ماموران سارق جوانی را به نام بهراد هنگام سرقت خودروی پرایدی در شهرک غرب دستگیر کردند که مشخص شد یکی از عاملان مرگ زن میانسال است که همراه دو نفر از دوستانش به نام ایرج و سیروس زن فوت شده را به عنوان مسافر سوار کرده و هنگام سرقت اموالش باعت مرگ او شده اند.

 

در حالی که پزشکی قانونی مرگ زن میانسال را سکته ناشی از شوک سرقت و پرت کردن از داخل خودرو به پایین اعلام کرده بود ماموران پلیس موفق شدند دومین متهم را که پسر ۱۸ ساله ای به نام ایرج است شناسایی و دستگیر کند.

 

متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به جرم خود اقرار کرد. ایرج در ادامه به دستور قاضی دشتبان برای تحقیقات بیشتر در اختیار

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

تحقیقات برای دستگیری آخرین متهم فراری از سوی ماموران پلیس ادامه دارد.

 

گفت وگو با متهم

*ایرج سابقه داری؟

نه من هیچ سابقه ای ندارم

 

*چه شد که با این سن کم وارد باند خلافکاران شدی؟

به خاطر بی پولی و بیکاری البته دوست بد هم آدم سالم را خراب می کند.

 

*بیشتر توضیح بده.

مدتی قبل از شهرستان برای کار به تهران آمدم و در بازار تهران در مغازه خواروبار فروشی شروع به کار کردم خیلی خوشحال بودم از اینکه کاری پیدا کرده بودم و درآمدی کسب می کردم. اما خوشحالی ام خیلی دوام نیاورد و سه ماه بعد صاحبکارم به خاطر اینکه سواد خواندن و نوشتن نداشتم اخراجم کرد. او گفت به کارگری نیاز دارد که بتواند حساب کتاب انجام دهد به همین دلیل عذر مرا خواست و من بیکار شدم. پس از این دنبال کار بودم تا اینکه سه روز پس از بیکاری ام در قهوه خانه با دو همدستم که از سارقان سابقه دار بودند آشنا شدم. آنها گفتند اگر همراه آنها به سرقت بروم پول خوبی گیرم می آید و وضع مالی ام خیلی زود خوب می شود و من هم وسوسه شدم و قبول کردم.

 

*شیوه و شگردتان چطور بود؟

دوستانم در پوشش مسافربری از شهروندان سرقت می کردند که من هم قبول کردم و همدست آنها شدم، معمولا ما هر چند روز یکبار خودرویی را سرقت می کردیم و سه نفری با خودروی سرقتی به خیابان های غرب تهران می رفتیم و طعمه های خود را که زنان و دختران جوان بودند به عنوان مسافر سوار می کردیم، یک نفر از ما در صندلی جلو می نشست و نفر سوم هم در صندلی عقب می نشست و هنگام سوار کردن مسافر خودش را به خواب می زند که مسافران شک نکند. بعد از طی مسافت کوتاهی راننده تغییر مسیر می داد و مسافر  هم اعتراض می کرد و بعد ما وارد عمل می شدیم و با تهدید چاقو اموال او را سرقت و بعد در مکانی خلوت او را رها می کردیم. معمولا پس از چند سرقت خودروی سرقتی را رها و خودروی دیگری را برای زورگیری سرقت می کردیم تا شناسایی نشویم.

 

*در روز از چند مسافر سرقت می کردید؟

معمولا یک یا دو مورد چون اگر بیشتر می شد شناسایی و دستگیر می شدیم. البته من در کل چهار روز با همدستانم همکاری داشتم.

 

*خبر داشتی که یکی از طعمه های شما هنگام سرقت به قتل رسیده است؟

نه، اما وقتی دستگیر شدم مأموران به من گفتند که یکی از مالباخته ها که زن میانسالی بوده فوت کرده است.

 

*پس قبول داری که در مرگ زن میانسال دست داشته ای؟

نه، آن روز همدستم او را از داخل ماشین به پایین هل داد

 

*درباره آن روز توضیح بده.

آن روز صبح زود زن میانسالی را در نزدیکی پل مدیریت به عنوان مسافر سوار کردیم و به راه افتادیم، دوستم کنار  زن مسافر نشسته بود و من در صندلی جلو که زن مسافر به ما مشکوک شد و خواست او را پیاده کنیم که دوستم با تهدید چاقو اموالش را سرقت کرد. زن میانسال خیلی ترسیده بود در شوک بود تا اینکه دوستم در بلوار دریا او را از داخل خودرو به داخل خیابان پرت کرد و بعد فرار کردیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.