2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
عاشقانه های ساره بیات؛ از آغاز تا سریال گیسو

عاشقانه های ساره بیات؛ از آغاز تا سریال گیسو

آیا سریال گیسو موفقیت فصل اول این مجموعه را برای بیات تکرار می کند یا مانند سریال دل موجب انتقاد می شود؟

دوات آنلاین -ساره بیات مدتی است با نقش های عاشقانه اش شناخته می شود؛ نقش هایی که بیشتر مربوط به سریال های شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی است. او برای بازی در سریال عاشقانه توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ را به دست بیاورد اما حضورش در سریال دل با انتقادهایی همراه بود و اکنون منتظر سریال گیسو با بازی او هستیم.

 

شروع کار در سینما

ساره بیات که مهر سال 1358 در مشهر به دنیا آمده در رشته صنایع فرش درس خوانده و بازیگری را در کلاس های موسسه کارنامه فرا گرفته است. فیلم سینمایی مقلد شیطانی فیلمی است که بیات با آن به صورت حرفه ای وارد سینما شد. این فیلم به کارگردانی افشین صادقی در سال 85 ساخته شد اما 4 سال طول کشید تا اکران شود. در این فیلم تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه‌های خود عکس و مدارکی را تهیه می‌کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می‌کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.

 

بیات درست در همان سالی که اولین فیلمش اکران شد، نقش به یادماندنی را ایفا کرد. بازی او در فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی در یادها ماند و پله ترقی بزرگی برای این بانوی بازیگر بود.

 

بیات در این سال ها در مجموع در 18 فیلم سینمایی بازی کرده که فیلم عنکوبت ساختته ابراهیم ایرج زاد آخرین آن است. او در این مدت با کارگردانان مطرحی از جمله عباس رافعی، سعید آقاخانی، مجید مجیدی، فریدون جیرانی و محمدرضا هنرمند کار کرده و نقش هایش در سینما متفاوت است.

 

در کارنامه سینمایی ساره بیات از فیلم های تاریخی تا کمدی دیده می شود. بازی در نقش حلیمه سعیده در فیلم محمد رسوال الله از جمله کارهای ماندگار بیات است.

ساره بیات در چه سریال هایی بازی کرده است

ساره بیات در تلویزیون

ساره بیات تاکنون در سه سریال تلویزیونی بازی کرده است که اولین آن محصول سال 1386 و ساخته اصغر هاشمی است. این سریال به نام یک مشت پر عقاب از جمله مجموعه های دیدنی شبکه یک بود که فیلمنامه آن را فرهاد توحیدی نوشته است.

 

سریال های بی گناهان و بانو کارهای بعدی بیات در تلویزیون است اما او از سال 1388 تاکنون در مجموعه ای ظاهر نشده است و در واقع از آن سال ترجیح داد بیشتر در سینما فعالیت کند تا این که سریال سازی در شبکه نمایش خانگی جدی شد.

ساره بیات به خاطر بازی در سریال عاشقانه جایزه گرفت

عاشقانه هایی با بازی ساره بیات

ساره بیات در شبکه نمایش خانگی فقط با منوچهر هادی کار کرده و هر سه سریال او موضوعی عاشقانه داشته است. او ابتدا در سال 95 در نقش پگاه دادگر در سریال عاشقانه بازی کرد؛ بازی او در این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و باعث شد خیلی ها از این بازیگر تعریف کنند اما اوضاع در سریال دل متفاوت بود. او نقش رستا را در این مجموعه بازی می کرد؛ دختری عاشق که تبدیل به قربانی جنایتی سیاه می شود و رنج های زیادی می کشد. از بیات در این سریال انتقادهای زیادی شد از جمله این‌که عده ای می گفتند شرایط سنی او برای بازی در این نقش مناسب نیست و برخی نیز بازی او را سرد توصیف کردند.

 

بیات حالا در فصل دوم سریال عاشقانه که گیسو نام دارد بار دیگر جلوی دوربین رفته تا ادامه نقش پگاه را بازی کند. فصل اول این مجموعه بسیار پرطرفدار بود حال باید منتظر ماند و دید آیا بیات و هادی می توانند موفقیت قبلی را تکرار کنند یا خیر؟  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.