2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کشف جسد زن جوان با دست و پای بسته در سطل زباله

کشف جسد زن جوان با دست و پای بسته در سطل زباله

شوهر این زن می گوید همسرش معتاد بود و خانه را به حالت قهر ترک کرده بود.

دوات آنلاین -ماموران پلیس هویت جسد زن جوانی که با دست و پای بسته در سطل زباله ای در شمال تهران رها شده بود، شناسایی کردند.

 

به گزارش جوان، روز شنبه پنجم مهر امسال قاضی رحیم دشتبان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از کشف جسد زن ناشناسی داخل سطل زباله ای باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در محل حانه در منطقه زعفرانیه با جسد زنی حدودا ۳۰ساله روبه رو شدند که دست و پای آن با طناب بسته و داخل گونی در سطل زباله‌ای رها شده بود.

 

بررسی ها حکایت از آن داشت زن جوان ناشناس در محل دیگری به طرز مرموزی به کام مرگ رفته و بعد جسد او در این مکان رها شده است.

 

درحالی که جسد برای شناسایی و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شده بود، ماموران در بازرسی از سطل زباله شماره تلفنی از داخل کیف زن جوان کشف کردند.

 

شناسایی هویت

با بدست آمدن این سرنخ ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی هویت جسد آغاز کردند که در نهایت پس از مدتی از طریق صاحب شماره تلفن موفق شدند هویت زن جوان را به نام مهرانه شناسایی کنند.

 

بررسی ها نشان داد مهرانه معتاد به مواد مخدر بوده و همراه همسرش در شرق تهران زندگی می کرده است. از طرفی هم مشخص شد شوهر مهرانه یک روز قبل از کشف جسد، گم شدن ناگهانی همسرش را به ماموران پلیس خبر داده است.

 

بدین ترتیب شوهر مهرانه با حضور در پزشکی قانونی جسد همسرش را شناسایی کرد و گفت: «همسرم مدتی قبل معتاد به مواد مخدر شد و از آن روز به بعد ما با هم اختلاف پیدا کردیم. چند روز قبل از حادثه همراه مهرانه به خانه خواهرم رفتیم که متوجه شدیم او مقداری پول و وسایل از خانه خواهرم سرقت کرده است. همین موضوع باعث درگیری ما  شد که مهرانه از خانه قهر کرد و بیرون رفت و از آن روز دیگر او به خانه برنگشت تا اینکه الان متوجه شدم دو روز پس از درگیری ما مأموران پلیس جسد او را کشف کردند.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت پزشکی قانونی اعلام کرد مهرانه بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر به کام مرگ رفته است. بنابراین با مشخص شدن علت اصلی مرگ زن جوان، ماموران به دستور قاضی دشتبان تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان حمل جسد مهرانه به سطل زباله آغاز کردند تا زوایای پنهان این حادثه برملا شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.