2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
داستان سریال بیگانه ای با من است و همه آنچه درباره آن باید بدانید

داستان سریال بیگانه ای با من است و همه آنچه درباره آن باید بدانید

موضوع سریال بیگانه ای با من است، چیست؟ این مجموعه چه سالی تولید شده است و ... پاسخ همه این سوالات را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است، سریالی در 3 فصل است که دو کارگردان یعنی احمد امینی و آرش معیریان آن را ساخته اند. همه اطلاعات لازم درباره این سریال را که از شبکه دو پخش می شود می توانید در ادامه بخوانید:

پوستر سریال بیگانه ای با من است

سریال بیگانه ای با من است چه سالی تولید شد

خبرگزاری فارس نوشت: این سریال به کارگردانی احمد امینی در روزهای ابتدایی تابستان ۹۸ وارد مرحله تولید شد و با اینکه در چند فصل و اوج شیوع کرونا ساخته شد، اما زمان تولید آن یک سال و نیم به طول انجامید. این سریال علاوه بر تهران، شهرک سینمایی غزالی، در کرج، شیراز، بوشهر نیز مقابل دوربین رفت.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

سریالی در 3 فصل با 2 کارگردان

بخشی از قصه بیگانه ای با من است، در دهه ۶۰ می گذرد و بخشی از آن در دهه ۷۰ و ۹۰. بنا بر این این سریال در سه فصل داستانی و البته به هم پیوسته تهیه و تولید شده است. فصل اول در ۳۰ قسمت و فصل دوم در دو بخش دهه ۷۰ و دهه ۹۰ در ۱۶ قسمت تهیه شده است. روایت قصه این سریال در دهه ۶۰ می گذرد و در بخش های گروه تولید محدودیت هایی داشتند اما بنابر مقتضیات داستان می بایست قصه در این دهه روایت می شد.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

از آنجا که دو فصل این سریال در دو برهه زمانی متفاوت به تصویر کشیده شده است، به همین دلیل هر کدام از این فصل ها توسط یک کارگردان ساخته شده است. احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد.

 

کارنامه احمد امینی و آرش معیریان

شاید شاخص ترین سریالی که امینی در این سال ها برای تلویزیون کارگردانی کرده است، اولین شب آرامش باشد. سریالی که در دهه ۸۰ از تلویزیون پخش شد و با داستانی عاشقانه مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد. قصه آن سریال از به هم خوردن مراسم عقد آذر و علیرضا شروع شد و نوشین که به علیرضا علاقه داشت سعی کرد با حضور برادر خود که عشق قدیمی آذر بود بهانه ای برای به هم خورد عقد داشته باشد. باران عشق، ماه و پلنگ و بی گناهان نیز از دیگر سریال های امینی برای تلویزیون است.

 

هرچند که معیریان این روزها فیلم سینمایی «زن ها فرشته اند 2» را کارگردانی کرده که انتقادات بسیاری بر آن وارد است،اما مجموعه تلویزیونی «جلال الدین» یکی دیگر از آثاری است که معیریان به همراه شهرام اسدی برای تلویزیون ساخته اند. سریالی که قرار بود ادامه هم داشته باشد اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. علاوه بر این پیدا و پنهان، اینجا تهران است، سایه روشن نیز از دیگر مجموعه های تلویزیونی است که کارگردانی آن به عهده معیریان بوده است.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

موضوع سریال بیگانه ای با من است

داستان اصلی این سریال پیرامون نساء با بازی شبنم قلی خانی کارگر یک خانواده در شیراز است که در خانه مینو و امیرعلی کارگری می کند و در ادامه داستان از آنجایی که خانواده امیرعلی با ازدواج او مخالف بودند و همسرش را هم ندیده بودند، اتفاقاتی پیش می آید که نسا خود را به جای مینو به خانواده امیرعلی معرفی می کند تا از میراث آنها استفاده کند.

 

بیشتر بخوانید: شبنم قلی‌ خانی درباره نقش نساء در سریال بیگانه ای با من است چه گفت

 

«بهروز مفید» تهیه کننده این سریال در گفت و گو با فارس، گفت: داستان این سریال شبیه به داستان‌های تاریخی است، اما نه به آن شدت و در اصل موقعیت جابجایی را نشان می‌دهد. همیشه قصه‌هایی که در آن ماجرای جابجایی دو نفر مطرح می‌شود از جمله قصه های جذاب بوده است، اما در اینجا و در کنار این جا به جایی که منجر به تغییر هویت یک فرد می‌شود یک داستان الیورتوییستی هم داریم.

عکسی از سریال بیگانه ای با من است

وی ادامه داد: بزرگترین هدفی که این داستان منهای جذابیت های دراماتیکش دارد و خودم دوست دارم این است که فردی که دروغ می گوید را از درون می ریزد و دروغ با او کاری می کند که دچار بحران های درونی می شود و کابوس این دروغ همیشه با شخصیت اصلی داستان ما همراه است.

این تهیه کننده بیان داشت: در حقیقت در این سریال دو بار جابجایی اتفاق می‌افتد. یکبار برای یک زن که زندگی فقیرانه ای دارد و طی این جا به جایی به موقعیت خوبی می‌رسد و بار دوم جابجایی دو بچه را نشان می‌دهیم. همین موضوع شاید ویژگی درام خانوادگی ما باشد.

 

او با اشاره به اینکه برای نزدیکی فضای سریال به دهه ۶۰ از جلوه های ویژه بصری استفاده کردیم افزود: در پیش تولید سعی کردیم فضاهای نزدیک و دهه ۶۰ از جمله خانه ها و خیابان‌هایی را انتخاب کنیم که هنوز معماری‌شان تغییر نکرده و در ادامه با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه بصری کار را پیش ببریم. همچنین برای نشان دادن فضای بیرونی دهه ۶۰ دچار مشکل بودیم چرا که خیابان ها و بالاخص ماشین های آن دهه با دهه ۹۰ کاملاً متفاوت است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زف 1402/06/21
انسجام لازم‌ رانداره به جای کل کل کردنهای بین مستخدم ها وشهرابی ها وبه جای دنبال ادرس بودنها باید عکس العمل افرادرانسبت به نسا نشان میدادند انتظار مخاطب این است نه صحنه های وقت کش
ناشناسه 1400/02/27
سلام من سریال بیگانه ای با من است رو دوست دارم هم بازیگران سریال مخصوصا شبنم قلی خانی و شهنام شهابی وحتی زنده یاد پرویز پرستویی دست کارگردان و تهیه کننده و نویسنده درک نکنه امیدوارم فصل۳ هم ساخته بشه
ناشناس 1399/11/26
سلام خیلی فیلم عالی عالی عالی عالی عالی عالی بود👌👌👌👏👏👏 انشا الله بزودی قسمت ۳ رو نشون بدید 💐🌸
سهیل 1399/11/25
هویت نسا یا پروانه معلوم نشد پس باید ادامه داشته باشه
هستی 1399/11/23
واقعاً خیلی خیلی ناراحتم که این مجموعه تموم شد وقتی دیدم خانم قلی خانی در پشت صحنه گریه کردند من هم گریه ام گرفت امیدوارم شبکه ای فیلم دوباره این مجموعه رو پخش کنن
ناشناس 1399/11/22
سریال بدی نبود کاش فصل سوم داشته باشه وکاش خانواده شهرابی زحمت هایی که نسا واسشون کشیده در نظر بگیرن ولیلا به این فک کنه که نسا دو بار جونشو نجات داده واصلا راضی به بدبختی کشیدنش نبوده چون قرار بوده شوهر نسا اون رو به یه خانواده مرفه بده
لاله 1399/11/22
فصل سوم هم داره يا نصفه تموم شد🧐🧐
بیگانه ای با من است 1399/11/22
لطفا فصل سوم بیگانه ای بامن است رو بسازید
ناشناس 1399/11/22
خیلی سریال خوب و آموخنتی است ممنونم ،منتظر فصل سوم هستیم خیلی بد شد که آخرش هیچی معلوم نشد 😔
گلی 1399/11/21
سریال بسیار جذاب و دیدنی بود ..همه ی خانواده کنار هم به تماشا می نشستیم.اما باورم نمیشد اینطور بی مفهوم تموم شه. هیچی که معلوم نشد.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.