2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قصاص؛ فرجام جنایت به خاطر رابطه پنهانی

قصاص؛ فرجام جنایت به خاطر رابطه پنهانی

مژگان همیشه با من درددل می‌کرد و می‌گفت که شوهرش او را طلاق نمی‌دهد، به همین خاطر تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم و شب حادثه همراه برادرم و دو دوستم به خانه‌اش رفتم و او را به قتل رساندم.

دوات آنلاین -دو برادر که با همدستی یکی از دوستانشان مردی میانسال را در جریان یک ارتباط پنهانی به قتل رسانده‌اند به مرگ محکوم شدند.

 

به نوشته روزنامه جوان  هفتم آذر سال ۹۲ مأموران پلیس تهران جسد مردی را حوالی شهر آفتاب کشف کردند که حکایت از آن داشت مقتول در مکان دیگری خفه و بعد به این مکان منتقل شده است. مأموران پلیس در نخستین گام جسد را شناسایی کردند و دریافتند وی که رسول نام داشته از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته است.

 

بررسی‌های مأموران نشان داد همسر مقتول مدتی است با مرد جوانی به نام منصور ارتباط پنهانی دارد. بدین ترتیب مأموران مژگان را به عنوان مظنون در قتل همسرش بازداشت کردند و وی هم در بازجویی‌ها به قتل شوهرش با همدستی منصور و سه مرد جوان دیگر اعتراف کرد.

 

وی گفت: «من و شوهرم باهم اختلاف داشتیم و او همیشه مرا کتک می‌زد تا اینکه مدتی قبل با منصور که نصاب آسانسور است آشنا شدم. او وقتی فهمید با شوهرم اختلاف دارم قول داد شوهرم را به قتل برساند و من هم قبول کردم. شب حادثه منصور و برادرش همراه دو نفر از دوستانش به خانه‌مان آمدند و شوهرم را در خواب با یک شلوار پارچه‌ای خفه کردند.»

 

دستگیری متهمان

پس از اعتراف متهم مأموران پلیس متهمان را بازداشت کردند.

 

منصور در بازجویی‌ها گفت: «مژگان همیشه با من درددل می‌کرد و می‌گفت که شوهرش او را طلاق نمی‌دهد، به همین خاطر تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم و شب حادثه همراه برادرم و دو دوستم به خانه‌اش رفتم و او را به قتل رساندم.»

 

صدور حکم قصاص

متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند و دختر ۱۲ ساله مقتول برای متهمان درخواست قصاص کرد. هیئت قضایی منصور و یکی از متهمان را به قصاص و دو متهم دیگر را به حبس محکوم کردند، اما رأی دادگاه در دیوان عالی کشور نقض و برای رسیدگی به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.

 

منصور در جلسه دادگاه مدعی شد: برادر و دوستم در حادثه دخالتی نداشتند و شب حادثه من او را خفه کردم. بدین ترتیب دادگاه وی را به قصاص و سه متهم دیگر را به حبس محکوم کرد.

 

بدین ترتیب رأی دادگاه پس از تأیید در شعبه ۳۱ دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام فرستاده شد تا اینکه چندی قبل متهم که در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، ادعای جدیدی مطرح کرد و گفت هنگام قتل برادرش و یکی از دوستانش در قتل دخالت داشته و یک طرف شلوار را آن‌ها کشیده‌اند، بنابراین پس از پذیرفتن اعاده دادرسی متهم پرونده به شعبه رسیدگی‌کننده فرستاده شد و هیئت قضایی هم این بار سه متهم را به قصاص محکوم کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.