2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ژله رولی را چه طور درست کنیم

ژله رولی را چه طور درست کنیم

تمام فوت و فن ها و روش های تهیه ژله رولی را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -ژله را به شکل های مختلف می توان درست کرد و همه چیز به سلیقه خود شما بستگی دارد اما یکی از اشکال جالب این دسر ژله رولی است که طرز تهیه آن را در ادامه به نقل از ایرنا می خوانید:

مواد لازم برای تهیه ژله رولی چیست

برای ژله رولی چی لازم داریم

ژله در رنگ دلخواه: یک بسته

آب جوش: کمتر از یک لیوان

بستنی وانیلی: یک دوم لیوان

ژله رولی را چه طور می توانیم درست کنیم

دستور تهیه ژله رولی

۱. برای درست کردن این ژله ابتدا ژلاتین را در ظرف استیل ریخته آب جوش را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا حل شود ، بهتر است برای حل شدن ژلاتین آن را روی حرارت غیر مستقیم قرار داده خوب هم بزنید تا تکه های ژله باقی نماند.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه ماست و خیار قالبی بسیار شیک و مجلسی

 

۲. میتوانید برای تنوع بیشتر از چند رنگ ژله استفاده کنید.

 

۳. در این مرحله بستنی را از فریزر بیرون بیاورید داخل ژله قرار دهید و صبر کنید تا حل شود ، مواد را خیلی هم نزنید، یک قالب مستطیلی با ابعاد ۲۰ در ۳۰ را آماده کرده همه جای آن را با سلفون بپوشانید.

 

بیشتر بخوانید: گاناش چیست + طرز تهیه گاناش شکلاتی و رنگی

 

۴. حالا مواد ژله را داخل قالب بریزید و برای ۴۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید تا ببندد بعد از گذشتن این زمان قالب را از یخچال بیرون آورده با یک چاقوی تیز برشهای موازی روی ژله ایجاد کرده و هر برش را رول کنید.

 

۵. بعد از اینکه همه ژله را رول کردید آن را در دیس پذیرایی بپچنید و با شکلات های رنگی تزیین نمایید و ژله ها را به مدت ۲ ساعت دیگر در یخچال قرار دهید تا خوب بسته شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.