2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی کامل سریال ایلجیما ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال ایلجیما ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

همه آنچه درباره سریال کره ای ایلجیما باید بدانید در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال ایلجیما  یک سریال پرطرفدار کره ای است که در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شده است و از شبکه تلویزیونی سئول پخش شد. این سریال اکنون روی آنتن شبکه ۵ می رود. خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار این سریال را در ادامه خبوانید.

عکسی از سریال ایلجیما

خلاصه داستان سریال ایلجیما

داستان این سریال تاریخی که در دوران چوسان روایت می شود درباره یکی از اشراف زادگان است که مورد غضب و خشم پادشاه قرار می گیرد و به دستور او باید کشته شود، طی اتفاقاتی که رخ می دهد فرزند این اشراف زاده به بیرون از کاخ می رود و توسط خانواده ای به فرزند خواندگی پذیرفته می شود و البته در این بین او باید در این خانواده جدید به شیوه ای رفتار کند تا بتواند رضایت آنها را نسبت به خودش جلب کند. در این سریال خواهیم دید که او باید با سختی ها و دشواری هایی که در مسیر زندگی اش قرار  می گیرد کاملا کنار بیاید تا بلکه بتواند راه خود را از میان این همه مشکلات به سمت هدفی که در ذهن خود دارد پیدا کند و به سمت آن حرکت کند.

 

داستان از جایی آغاز می شود که پادشاه تصمیم می گیرد برای این که قدرت خود را حفظ کند و آن را بیش از پیش افزایش بدهد دست به کارهایی پلیدانه بزند تا از این طریق بتواند قدرت خود را بیش از پیش کند و به سمتی برود که هیچکس نتواند قدرت او را تهدید کند. در این بین یکی از اشراف زادگان که انسان بسیار شریف و درستکاری است مورد غضب پادشاه قرار می گیرد زیرا پادشاه فکر می کند او با محبوبیتی که در بین مردم دارد ممکن است در آینده برای او مشکل ساز شود و ...

عکسی از سریال ایلجیما

بازیگران سریال ایلجیما

لی جون کی، هان هیو جو، لی یونگ-آه و پارک سی-هو بازیگران اصلی سریال ایلجیما هستند.

 

لی جون کی بازیگر، مدل و خواننده سرشناس و معروف اهل کشور کره جنوبی است. او معمولاً با بازی در سریال‌های ایلجیما، محقق شب‌گرد،عاشقان ماه و دخترمن و نیز فیلم سینمایی شاه و دلقک شناخته می‌شود. دوران شهرت او را می‌توان به بخش تقسیم کرد: بعد از بازی در سریال ایلجیما (در سال‌های پیش از سربازی) و بعد از بازی در سریال عاشقان ماه (در سال‌های پس از سربازی).

 

هان هیو جو متولد ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ با بازی در سریال دونگ یی در کشورهای آسیایی به ویژه در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرد. هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد.به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت. او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر ملحق شد.

عکسی از سریال ایلجیما

سریال ایلجیما چند قسمت است

این سریال با ۶۵درصد بیننده یکی از پربیننده‌ترین سریال‌ها در ۲۰۰۷–۲۰۰۸ در کره بود. این مجموعه تلویزیونی در ۲۰ قسمت ساخته ‌شده ‌است.

 

ساعت پخش و تکرار سریال ایلجیما از شبکه 5

ایلجیما هر شب ساعت 23 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و ر وز بعد ساعت 10 صبح و 19 شب تکرار می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
لاله 1402/04/29
به نظرمن فیلم زیبایی است فقط خدا کنم هر چه زود تر فصل بعدیش باد
محسا 1401/08/10
سریال خوبی بود
گل بنفشه 1401/05/27
حالا ایلجیما اخرش مرد یا نه چرا تهش اینقدر بی معنی بود
چلسی 1400/03/07
سریال فوق العاده زیبا و اشک در آوری است😭😭😭😭
انیتا 1400/02/21
منهم این سریال دوست دارم اماخیلی خوبه
انیتا 1400/02/21
لطفا بنویسید که ایلجیما مرده یا نه و فصل هاش رو‌ دریک سبکه به ترتیب پخش کنید
دریا 1400/02/19
فیلم های هند و کره ای خوب هستند! دوست من انقدر فیلم هندی دیده مثل هندی ها میدوه! ایلجیما سریال خیلی قشنگی! آخرش زیاد جالب نشود ولی عاشقانه تموم شدش و اینکه ایونجی آخرش فهمید که ایلجیما همون(ریونگ لی)!!!!! من فکر می کردم آخرش همه میفهن که ونهولی بی گناه بوده و ایلجیما پسرش و بعدشم ایلجیما می شه امپراطور! ولی آخرش معلوم نشودش چی به چی! کسی نفهمید ونهولی بی گناه٬ ایلجیما امپراطور نشود٬ با ایونجی ام ازدواج نکرد!اینجور موقعه ها نویسنده ها چیزی به فکر شون نمی رسه! ولی دست نویسنده اش درد نکنه! سریال خیلی باحال بود! من اول اسم این سریال توی گوگل دیدم و بعد از خواندن نظراتش فهمیدم سریال قشنگی و قسمت های از دست رفته شو توی تلوبیون تماشا کردم! راستی!بقیه سریال های لی جون کی مثل عاشقان ماه٬ گل شیطان٬وکیل بی قانون با دوبله فارسی توی تلوبیون هست!
سحر 1400/01/14
کلاً سریال قشنگی٬اما اخرش زیاد جالب نبود! اصلاً معلوم نشود چی به چی شدش! با کی ازدواج کرد یا اینکه قرار بود امپراطور بشه! ولی کلاً قشنگ بود!👌👌👍👍💖💖
ستایش 1400/01/03
ایجیلما کی شروع شده ایجیلما ی دو کی پخش میشه
سحر 1399/12/26
ایلجیما به خیلی قشنگ بود! من هرشب با هیجان همه قسمت هاشو دنبال می کردم و خیلی قسمت هاش کم بود😚😚😚😚😚

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.