2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل پدر معتاد به دست پسر

قتل پدر معتاد به دست پسر

پدرم اعتیاد شدیدی به موادمخدر داشت و با کارهایش آبروی ما را در محل برده بود. چند بار او را برای ترک به کمپ بردیم اما حاضر به ترک نمی شد.

دوات آنلاین -پسر جوان که پدرش را به خاطر اعتیادش به قتل رسانده بود، پس از یک سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

 

به گزارش  جام جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از عصر دهم دی ماه سال گذشته با گزارش درگیری در سلطان آباد ساوجبلاغ آغاز شد.

 

ماموران کلانتری ۱۴ شهرک ابریشم با حضور در محل درگیری متوجه شدند پسر جوانی بعد از درگیری با پدرش، او را از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح و بعد از کتک زدن پدرش از محل درگیری فرار کرده است.

 

مرگ مرد مجروح

مردمجروح به بیمارستان منتقل شد اما بعد از دو روز به دلیل شدت جراحات جان باخت. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پسر مقتول به نام یاشار تحت تعقیب قرار گرفت.

 

گزارش پزشکی قانونی نشان میداد، ضربات وارد شده به سر و صورت مرد میانسال باعث قتل او شده است.

 

دستگیری متهم

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام جم گفت: متهم تحت تعقیب قرار گرفت اما مدام مخفیگاه خود را تغییر می داد که این موضوع روند شناسایی و دستگیری او را طولانی کرد. پس از  10 ماه از این جنایت، کارآگاهان متوجه شدند متهم به قتل به چهارباغ برگشته و در خانه یکی از دوستانش در روستای ملک آباد مخفی شده است.

 

وی ادامه داد: عصر ۲۲ آبان امسال ، کارآگاهان با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وارد عمل شده و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

اعترافات پسر جوان

متهم وقتی مقابل افسر بازجو نشست به این قتل اعتراف کرد و درباره انگیزه اش مدعی شد: پدرم اعتیاد شدیدی به موادمخدر داشت و با کارهایش آبروی ما را در محل برده بود. چند بار او را برای ترک به کمپ بردیم اما حاضر به ترک نمی شد و دوباره به سمت مصرف مواد می رفت. روز حادثه بر سر همین موضوع درگیر شدیم و در حالی که عصبانی بودم او را با مشت و لگد کتک زدم. دو روز بعد وقتی فهمیدم پدرم فوت کرده از ترس فرار کردم و در این مدت زندگی مخفیانه ای داشتم.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم به قتل پس از اعتراف به این قتل با قرار قانونی از سوی قاضی پرونده روانه زندان شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.