2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اعتراف دختر معتاد به قتل پدر؛ توهم یا جنایت

اعتراف دختر معتاد به قتل پدر؛ توهم یا جنایت

دختر معتاد مدعی است پدرش را 2 سال پیش کشته است اما برادر ناتنی او می گوید خواهرش توهم دارد.

دوات آنلاین -تحقیقات درباره دختر معتادی که مدعی است پدرش را دو سال قبل در شهر زنجان به قتل رسانده و جسدش را َآتش زده است، از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

 

روزنامه جوان نوشت، روز شنبه ۱۴‌خرداد زن جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و ادعا کرد پدرش را دو سال قبل در شهر زنجان به قتل رسانده ‌است.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: «دوران کودکی و جوانی همراه پدر و مادرم در شهر زنجان زندگی می‌کردم. پدرم معتاد به مواد مخدر بود، اما مادرم همیشه مواظبم بود تا اینکه مادرم فوت کرد و از آن روز به بعد زندگی من رو به سیاهی رفت. افراد خلافکار زیادی به خاطر اعتیاد پدرم به خانه ما رفت و آمد داشتند. پدرم نه تنها از من حمایت نمی‌کرد، بلکه مرا معتاد به مواد مخدر هم کرد. من کینه زیادی از پدرم به دل گرفتم تا اینکه حدود دوسال قبل او را به قتل رساندم و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهرمان آتش زده و دفن کردم. به همه بستگان گفتم که پدرم گمشده است و بعد هم خودم به کمپ رفتم و اعتیادم را ترک کردم و در ادامه هم برای زندگی به تهران آمدم. از آن روز به بعد من عذاب وجدان گرفتم تا اینکه امروز تصمیم گرفتم به اداره پلیس بیایم و به قتل پدرم اعتراف کنم.»

 

پس از طرح این ادعا مأموران پلیس به دستور قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را درباره این ادعا آغاز و برادر ناتنی وی را شناسایی کردند.

 

خواهرم توهم دارد

برادر ناتنی متهم در تحقیقات پلیسی گفت: «پس از فوت مادرم که کارمند بیمارستان بود، پدرم با زن جوانی ازدواج کرد و خواهر ناتنی‌ام به دنیا آمد. آن زمان من خانه‌مان را ترک کردم و برای کار به شهر دیگری رفتم و در آنجا ازدواج کرده و تا سال‌۹۶ که مراسم خاکسپاری نامادری‌ام در تهران بود، از خانواده‌ام خبری نداشتم و در آنجا خواهر ناتنی‌ام را دیدم. دومین بار سال‌۹۷ پدرم همراه خواهر ناتنی‌ام و مرد جوانی که شوهرش بود به خانه من آمدند و بعد از آن هم فهمیدم پدرم برای سومین بار ازدواج کرده است و اسفند‌سال گذشته هم همراه همسر سومش به خانه من آمد.»

 

وی ادامه داد: «به من خبر رسیده بود که پدرم خواهر ناتنی‌ام را معتاد به مواد مخدر کرده است و می‌دانستم او از پدرم کینه به دل دارد و الان هم احتمال می‌دهم او در توهم شیشه این ادعا را مطرح کرده است و من می‌دانم پدرم زنده است.»

 

در حالی که متهم برای مشخص شدن صحت سلامتی و روحی‌اش در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفته است، قاضی زارعی با صدور قرار عدم صلاحیت، دستور داد متهم همراه پرونده‌اش برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهر زنجان قرار گیرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.