2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل برادر با اسید

قتل برادر با اسید

این دو برادر بر سر موضوعات شغلی با هم اختلاف داشتند.

دوات آنلاین -مرد میوه فروش که متهم است برادرش را با اسید به کام مرگ کشانده ‌است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به گزارش روزنامه جوان خرداد‌ سال‌۹۸ مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به فرزین ۳۰‌ساله بود که در یک حادثه اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت سوختگی‌ها فوت کرده‌ بود.

 

همسر مقتول چه گفت

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، همسر فرزین که در بیمارستان حضور داشت مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: شوهرم سال‌ها با برادرش فرهاد اختلاف داشت. فرهاد در مغازه میوه فروشی داشت. دو هفته قبل او با شوهرم درگیر شد و روی شوهرم اسید پاشید. وقتی فرزین را به بیمارستان رساندیم ۲۰‌روز تحت درمان قرار گرفت، اما به‌خاطر شدت سوختگی‌ها فوت کرد.

 

زن جوان ادامه داد: ۱۳‌ساله بودم که با شوهرم ازدواج کردم. فرزین با وانت میوه فروشی می‌کرد و زندگی‌مان را می‌گذراندیم، اما حالا با مرگ او و داشتن یک فرزند شش‌ساله هیچ درآمدی نداریم. نمی‌دانم چطور بعد از این فرزندم را بزرگ کنم.

 

با ثبت این توضیحات تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا اینکه در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: چند روز قبل فرهاد را دیدم که مقابل مغازه‌اش داد و فریاد می‌کرد. او از برادرش ناراحت بود و می‌گفت نباید با وانت مقابل مغازه‌اش کاسبی کند. خودم شنیدم او برادرش را تهدید به مرگ کرد. با توجه به شواهد موجود، فرهاد ۴۰‌ساله بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

 

انکار قتل

او در اظهاراتش به مأموران گفت: چندین سال است مغازه میوه فروشی دارم. فرزین هم با وانت میوه می‌فروخت. او مدتی بود مقابل مغازه‌ام می‌آمد و آنجا را پاتوق فروش بارش کرده بود. چند بار از او خواستم مکان دیگری را برای فروش میوه‌هایش انتخاب کند تا کاسبی من هم خراب نشود، اما او توجهی نمی‌کرد.

 

متهم در خصوص روز حادثه گفت: آن روز دوباره فرزین مقابل مغازه آمد. از او خواستم به مکان دیگری برود، اما با لجبازی‌های او کار به درگیری رسید. در آن درگیری او با ظرف اسید به طرفم حمله کرد. می‌خواست اسید را روی من بریزد، اما اسید روی خودش پاشیده شد. متهم در آخر گفت: قبول دارم قبلاً او را تهدید به اسیدپاشی کرده‌ بودم، اما آن روز من روی او اسید نپاشیدم و در قتل نقشی نداشتم.

 

با انکار متهم، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود وی راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده ‌شد. به این ترتیب متهم با درخواست اشد مجازات از سوی همسر مقتول به نیابت از فرزند صغیرش بعد از تعیین شعبه به زودی محاکمه خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.