2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم مشمشه با بازی پسر خسرو شکیبایی؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم مشمشه با بازی پسر خسرو شکیبایی؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره فیلم مشمشه، سینما خر، باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم مشمشمه، سینما خر فلیم تحسین  شده به کارگردانی شاهد احمدلو است که پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی در آن بازی کرده است. خلاصه داستان و بازیگران این مفیلم در ادامه آمده است.

 

فیلم چند می گیری گریه کنی و سریال سه دانگ سه دانگ از میان ساخته های دیگر شاهد احمدلو بیشتر از همه در ذهن ها مانده و این کارگردان سابقه طولانی نیز در بازیگری دارد. او فیلم مشمشمه را در سال 1397 جلوی دوربین برد.

پوستر فیلم مشمشه سینما خر

خلاصه داستان فیلم مشمشه، سینما خر

مشمشه مرضی است مسری که بیشتر در اسب و استر و خر دیده شده و به انسان نیز قابل سرایت است. در واقع همین امر دستمایه سوژه اصلی این فیلم شده است. فیلم یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می کند...

عکسی از فیلم مشمشه سینما خر

بازیگران فیلم مشمشه، سینما خر

پوریا شکیبایی، سحر صباغ سرشت، حسن رضایی، بابک نوری، احمد یاورشاه، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، مهران آتش زای، احسان بابازاده، فرید شهریاری، رعنا چشم آذر، امین علی شهسواری، فاطمه شکری و محمدرضا داوودنژاد در این فیلم بازی کرده اند.

عکسی از فیلم مشمشه سینما خر

افتخارات فیلم مشمشه

«مشمشه» (سینما خر) تاکنون موفق به دریافت جایزه مردمی جشنواره جهانی بنگلور هند و جایزه ویژه مرجان طلایی بهترین فیلم جشنواره بیگور اسپانیا شده است. این فیلم همچنین در جشنواره بوسان کره‌جنوبی نیز کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم این فستیوال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.