2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی

بیوگرافی کامل پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی

پوریا شکیبایی دوست دارد راه پدرش را ادامه بدهد. با زندگینامه این هنرمند جوان آشنا شوید.

دوات آنلاین -پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی است. نام پدرش آنقدر بزرگ و افتخارآمیز هست که اسم او را تحت تاثیر قرار بدهد. با این حال پوریا دوست دارد به خاطر خودش پیشرفت کند. بیوگرافی این بازیگر را در ادامه بخوانید.

پوریا شکیایی در جشن تولدش

خانواده پوریا شکیبایی

خانواده پوریا شکیبایی را همه می شناسند. او روز 19 مرداد سال 1361 در تهران به دنیا آمد. پدرش عمو خسرو محبوب همه ما است و مادرش پروین کوشیار است. پوریا یک خواهر ناتنی دارد اما برادر ندارد.

 

علاقه پوریا شکیبایی به بازیگری

پوریا می گوید از کودکی به بازیگری علاقه داشت: من از سنین پایین به بازیگری علاقه داشتم اما نداشتن اعتماد به نفس من را از این ماجرا دور می‌کرد. وقتی از پدرم مشورت می‌گرفتم، او به من می‌گفت اول تئاتر و تاکید داشت بازیگری از تئاتر آغاز می‌شود.

 

زیر سایه نام پدر

فرزند خسرو شکیبایی درباره استفاده از نام پدرش برای پیشرفت در کارهایش گفت:«دوست ندارم به‌خاطر اسم پدرم، اتفاقی برایم بیفتد اما از این اسم هم نمی‌توانم فرار کنم. سعی می‌کنم با با پیشرفت از زیر سایه پدرم بیرون بیایم. در این مدت فیلم بلند «سینما خر» را با شاهد احمدلو کار کرده‌ام و پیشنهادهای زیادی برای بازیگری داشته‌ام.»

پوریا شکیایی غیر از بازیگری صداپیشگی هم کرده است

صداپیشگی، اجرا و بازیگری

پوریا کارش با با صداپیشگی در فیلم باز باران شروع کرد. این فیلم درباره کودکانی است که به بیماری نقص ایمنی اولیه مبتلا هستند. او گفته است: باز بارانی ها به سراغ من آمدند و برایم حالی خوب به سوغات آوردند و حضور معنوی در کنار کسانی که به انسانیت فکر می کنند برایم آرامش بخش است.

 

شکیبایی می گوید: پیشنهادات بسیاری برای گویندگی و دوبله داشتم اما علاقه من بیشتر بازیگری است تا دوبله و گویندگی، البته رادیو برایم بسیار محترم است و در فرصتی مناسب تمایل دارم در رادیو فعالیت کنم.

 

فیلم مشمشه؛ اولین تجربه سینمایی

فیلم مشمشه ساخته شاهد احمدلو اولین تجربه سینمایی پوریا شکیبایی است. او گفته است: کار با شاهد احمدلو تجربه بسیار خوب و جذابی بود و مفتخرم به داشتن چنین تجربه ای که در مقابل دوربین او ظاهر شوم. برای درست بازی کردن نقشم تمام تلاش خود را کردم و امیدوارم تماشاگران راضی باشند.

 

شکیبایی که تجربه کار نمایش را هم دارد تاکید کرده: من برای بازی در هر پروژه ای که حاضر شده ام چندین بار تست داده ام. در سینما نمی توان با اعتبار پدرم جلو رفت و این کاملا مشخص است که اگر نتوانم خودم را ثابت کنم باید از این عرصه بروم.

پوریا شکیبایی و پسرش خسرو شکیبایی

توصیف پدر از زبان پسر

پوریا درباره پدرش مرحوم خسرو شکیبایی چنین گفته است: تمام آنچه که تا امروز به دست آورده ام و تمام رفتار و خلق و خویم را در مکتب پدرم یاد گرفتم. او بیش از اندازه در من جریان دارد و در من آمیخته شده است به این دلیل که ما همه اولین قهرمانی را که می شناسیم پدرمان است. من سعی کردم هر آنچه را از پدرم آموخته ام در رابطه هایم اجرا کنم و آدم ها هم به شکل عجیب و غریبی به شکرانه اینکه پدرم آدم درست و موجهی بوده است با من رفتار می کنند و خدا را شکر می‌کنم که به دلیل شخصیت و جایگاه پدرم به من احترام می‌گذارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.