2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال بی گناهان از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان  و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال بی گناهان از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال جذاب بی گناهان باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است

دوات آنلاین -سریال بی گناهان به کارگردانی احمد امینی سریالی جذاب و پرکشش است که دوباره روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار این سریال را به همراه یک نقد در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال بی گناهان

خلاصه داستان سریال بی گناهان

سریال بی‌ گناهان، ماجرای دزدی سه دوست در گذشته و خیانت‌های آنها به یکدیگر است. اتفاقاتی که در زمان حال، گریبانگیر فرزندان آنها می‌شود. این سه دوست براساس انگیزه‌ای دست به دزدی می‌زنند و جریان این دزدی و تقسیم اموال به کشته‌شدن، فرار و زندانی‌شدن این سه نفر ختم می‌شود.

 

احمد امینی درباره این سریال گفته بود: "روایت قصه در کارهای تلویزیون نو و ناگفته است و اگر هم بوده خیلی کم این نوع روایت را شاهد بودیم. در واقع قصه پیچیدگی‌های خاص دارد و اتفاقات غیرمنتظره است. "بیگناهان" آینه جامعه و شرایط امروز است و ما شاهد طبقات مختلف جامعه هستیم. نوع روایت این مجموعه برایم جالب بود. نمی‌دانم جایگاه آن در کارهایم چه خواهد بود، اما تلاش می‌کنم کار خوبی درآید."

عکسی از سریال بی گناهان

بازیگران سریال بی گناهان

در سریال بی‌‍ گناهان بازیگرانی نظیر داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، ساره بیات، همایون اسعدیان، مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، امیر آقایی، سیدمهرداد ضیایی و بیژن افشار به ایفای نقش می‌پردازند.

عکسی از سریال بی گناهان

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال بی‌ گناهان از سه‌شنبه ۲۷ آبان هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از آی ‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت یک بامداد و 9 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال بی گناهان

نقدی بر سریال بی گناهان

جام جم در نقد این سریال نوشته بود: ... بی ‌گناهان از بازی‌های روانی برخوردار است، ولی علی‌رغم ظرفیت بالقوه داستان برای ایجاد حس تعلیق در مخاطب، از این لحاظ چندان موفق نیست و حتی در قسمت‌هایی آنقدر كشدار می‌شود كه از حوصله خارج است البته به نظر می‌رسد بخشی از این كندی روایت به عمد از سوی امینی انتخاب شده ولی آنچه مسلم است این فرمت به طور صد در صد با موفقیت روبه‌رو نشده است.

 

امینی در این سریال نتوانسته در كنار حفظ ساختار محبوب خود  روایتی آرام و در عین حال گره‌گشایی از علامت سوال‌هایی كه از ابتدا پیش روی مخاطب خود قرار می‌دهد  ضرباهنگ متناسب با مدیوم تلویزیون را حفظ كند و این خود از مسائلی است كه تجدید نظر كارگردان را در استفاده از صحنه‌هایی كشدار می‌طلبید؛ چراكه با حذف سكانس‌های اضافی داستان با سرعت بیشتری پیش می‌رفت كه این با حوصله بیننده نیز سازگاری بیشتری دارد.

 

گرچه از ابتدای داستان این موضوع حس می‌شد كه قرار است با اتفاقات زیادی در سریال روبه‌رو شویم، ولی همین كندی روایت باعث  شده است مخاطب احساس كلافگی كرده و حتی با شخصیت‌های داستان هم احساس نزدیكی نكند.

 

حال اگر بخواهیم به طور اخص درباره نقاط قوت این سریال صحبت كنیم، قطعا در كنار فیلمنامه خوب نمی‌توان از بازی‌های روان و توانایی كارگردان در بازی گرفتن از بازیگران و البته كارگردانی خوب اثر چشم‌پوشی كرد.

 

این مجموعه اثری است كه از بازیگران خوبی بهره برده و نكته جالب آن حضور 4 كارگردان (‌مسعود كرامتی، داریوش ‌فرهنگ، ‌محمدعلی ‌نجفی و همایون اسعدیان) در آن به عنوان بازیگر است كه 2 نقش كاملا كلیدی و 2 نقش جانبی در اختیار آنهاست كه این خود ظرافت‌های بیشتری را در كارگردانی می‌طلبد.

 

به هر حال آنچه مسلم است امینی در این سریال تلاشی واضح دارد تا اثری متفاوت‌تر و خاص‌تر نسبت به دیگر آثار تلویزیونی خود ارائه كند و این وسواس در جزییات تصویربرداری، دیالوگ‌ها، بازی گرفتن از بازیگران، ظرافت نقش‌ها، طراحی صحنه، لباس و گریم نیز دیده می‌شود. ...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.