2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
۷۰ میلیون اجاره بهای زمین آزادی برای سرخابی‌ها

۷۰ میلیون اجاره بهای زمین آزادی برای سرخابی‌ها

معمولا برای هر فصل رقم جدید با ۱۰ درصد افزایش اعلام می شود. با این حساب می توان گفت که تقریبا ۷۰ میلیون اجازه آزادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

دوات آنلاین-به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اجاره بهای زمین آزادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ هفدهم احتمالا ۷۰ میلیون خواهد بود.

مصطفی مدبر با تاکید بر اینکه هنوز کارشناسی لازم و نهایی در مورد رقم اجاره زمین آزادی به دو تیم پرسپولیس و استقلال برای لیگ هفدهم انجام نشده است، گفت: اما معمولا برای هر فصل رقم جدید با ۱۰ درصد افزایش اعلام می شود.  با این حساب می توان گفت که تقریبا ۷۰ میلیون اجازه آزادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: سال گذشته ۶۵ میلیون مبلغ اجاره زمین آزادی برای سرخابی ها بود. با احتساب ۱۰ درصد موردنظر، احتمالا امسال حدود ۷۰ میلیون آزادی را به دو تیم پرسپولیس و استقلال اجاره می دهیم.

 

منبع:مهر

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.