2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فضای زندگی زنان کارتن‌خواب  خیلی درست منتقل می‌شود
نظر لوریس چکناواریان درباره نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه»

فضای زندگی زنان کارتن‌خواب خیلی درست منتقل می‌شود

در «یک دقیقه و سیزده ثانیه» همه همزمان مشارکت می کنند و انگار که تماشاگران نیز بازیگر هستند. شیوه نوآورانه اجرا و بازی های جذاب، تماشاگر را به عکس العمل های جالبی وامیداشت

دوات آنلاینلوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر که مهمان نخستین اجرای نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" بود، پس از تماشای نمایش، دیدگاه خود درباره نوع اجرا و موضوع آن را بیان کرد.

 

چگناواریان با بیان اینکه داستان نمایشنامه خیلی جذاب و فوق العاده بود، گفت: شیوه اجرا هم نوآورانه بود. شاهد بازی های خیلی خوب و روانی بودم که با توجه به سبک نمایش تماشاگران را به عکس العمل های فوق العاده وا می داشت.

 

او درباره موضوع اجتماعی این نمایش عنوان کرد: این نمایش به واسط نوع متفاوت اجرا،  فضای زندگی زنان کارتن خواب را خیلی درست به من منتقل کرد.

 

این آهنگساز و رهبر ارکستردرباره طراحی صحنه و نشستن تماشاگران روی زمین، گفت: به نظر من خیلی خودمانی، راحت بود؛ به این دلیل که همه همزمان مشارکت می کنند و انگار که تماشاگران نیز بازیگر هستند و نیز خیلی خوشحالم که استقبال مخاطبین از این نمایش اینقدر فوق العاده بود.

 

 «یک دقیقه و سیزده ثانیه» که نمایشی 80 دقیقه ای است،  نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به ویژه وضعیت زنان کارتن خواب دارد و سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی در آن به ایفای نقش می پردازند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.