2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
رژین رحیمی طهرانی، بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن کیست

رژین رحیمی طهرانی، بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن کیست

با رژین رحیمی طهرانی که در سریال خانه امن نقش فرشته را بازی کرده است بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -رژین رحیمی طهرانی بازیگر جوانی است که در نقش فرشته در سریال خانه امن به خوبی ظاهر شده است. با این بازیگر که به نظر می‌ رسد آینده درخشانی داشته باشد، آشنا شوید.

رژین رحیمی بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن

رژین رحیمی متولد سال 1372 است. او در هنرستان سوره بازیگری خواند و سپس به دانشگاه رفت و در همین رشته مدرک لیسانس دریافت کرد. او علاوه بر هنر به موضوعات اجتماعی نیز حساس است. این را می توان از صفحه اش در اینستاگرام و توجه ویژه به صنایع دستی و هنرنمایی کودکان کار متوجه شد.

رژین رحیمی بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن

اولین بازی رژین رحیمی مقابل دوربین

رژین رحیمی در زمینه نمایش فعال بود تا این که در سال 1394 برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در فیلم به کارگر ساده نیازمندیم بازی کرد. در این فیلم که منوچهر هادی آن را کارگردانی کرده بازیگران مطرحی مانند  آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، مهران احمدی، فاطمه رستمی و بهرام افشاری حضور داشتند و بازی در کنار این هنرمندان برای رحیمی تجربه خوبی بود.

رژین رحیمی بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن

نقش فرشته در سریال امن

نقش فرشته در سریال خانه امن اولین تجربه تلویزیونی رژین رحیمی است. فرشته عروس کمال است. کمال مامور امنیتی است که با تروریست‌ های داعش مبارزه می کند.

 

خانه امن سریالی خوش ساخت و کاملا حرفه ای است که حضور رحیمی در آن می تواند فرصت خوبی برایش باشد تا از این پس بیشتر درباره این بانوی هنرمند بخوانیم و بشنویم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.