2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زندگینامه نیلوفر کوخانی که نقش تابان را در سریال خانه امن بازی می کند

زندگینامه نیلوفر کوخانی که نقش تابان را در سریال خانه امن بازی می کند

نیلوفر کوخانی بازیگر جوانی است که در سریال خانه امن نقش خودش را به خوبی بازی کرده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

دوات آنلاین -نیلوفر کوخانی بازیگری جوان است که تاکنون کمتر او را دیده‌ایم اما در همین کارهایی که حضور داشته موفق بوده و نشان داده می‌تواند بسیار خوش آتیه باشد. او نقش تابان را در سریال خانه امن برعهده دارد. با زندیگنامه این بانوی هنرمند آشنا شوید.

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

شروع فعالیت هنری نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی که متولد دوم شهریور سال 1369 است کارگردانی سینما خوانده و قبل از این‌که بازیگری را به صورت جدی شروع کند سابقه دستیاری کارگردان را در کارنامه او ثبت کرد.

 

او در سال 97 دستیار پرویز شهبازی در فیلم طلا بود. این فیلم را رامبد جوان و محمد شایسته کارگردانی کرده‌اند و نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان، احترام برومند، هامون سیدی، فاطمه مرتاضی و هلسا ذوالفی در این فیلم  بازی کرده‌اند.

 

البته سابقه فعالیت هنری کوخانی به پیش از این برمی‌گردد و او در سال 91 در فصل دوم سریال ستایش حضور داشت، حضوری کوتاه که شاید به یاد کمتر کسی مانده باشد.

 

سریال چرخ فلک و سریال تاریکی شب روشنایی روز دو مجموعه تلویزیونی است که کوخانی قبل از خانه امن در آنها بازی کرد.

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

بازی در فیلم‌های سینمایی

این بانوی هنرمند سابقه بازی در دو فیلم سینمایی را نیز دارد. اولین آنها فیلمی به نام دون ژوان است که بهزاد خداویسی آن را کارگردانی کرده و هامون سیدی، مهتاب ثروتی، عقیل بهرامی و نسیم افشارپور در آن حضور دارند.

 

فیلم دوم که تولید سال 97 است باز هم ساخته بهزاد خداویسی است و دختران زمستان نام دارد. این فیلم موضوع مهمی دارد و درباره اهدای عضو است.

 

بازی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده از دیگر فعالیت‌های هنری کوخانی است.

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

بازی در نقش تابان در سریال خانه امن

نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن نقش تابان را بازی کرده است. تابان خواهر ثمین هدایت  با بازی سیما تیرانداز است. ثمین زنی ثروتمند اما خلافکار است. تابان ظاهرا از جرم‌های خواهرش اطلاع ندارد. او عاشق یکی از کارمندان شرکت خواهر به نام پیام شده است اما ثمین پیام را تهدید کرده که از تابان دور بماند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.