2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زندگینامه کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

زندگینامه کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

با بیوگرافی کاوه آفاق که در سریال خانه امن بازی کرده است در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -کاوه آفاق که در سریال خانه امن نقش فرزاد را بازی کرده یک هنرمند به تمام معنا است. هم می‌خواند و آهنگ می‌سازد، هم شعر می‌گوید، هم بازیگر است و هم نقاشی می‌کشد. با زندگینامه او بیشتر آشنا شوید.

 

کودکی و نوجوان کاوه آفاق

کاوه آفاق متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ است و در تهران به دنیا آمده. او از کودکی به هنر به ویژه موسیقی علاقه داشت و وقتی سن‌اش خیلی کم بود شروع به یادگیری گیتار کلاسیک کرد. او وقتی به 15 سالگی رسید گیتار الکتریک می‌نواخت و همان زمان به سبک راک گرایش پیدا کرد.

 

کاوه آفاق خیلی زود توانست جایش را در موسیقی باز کند و از 17 سالگی ترانه سرایی و آهنگسازی را شروع کرد و یک سال بعد  کنسرت برگزار کرد.

کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

کاوه آفاق در دنیای خوانندگی

کاوه آفاق در دنیای خوانندگی و موسیقی نیاز به معرفی ندارد و کاملا شناخته شده و مطرح است. اولین آلبوم او که استرس نام دارد در سال 1388 منتشر شد.

 

این هنرمند در سال 94 آلبوم با قرص‌ها می‌رقصد را منتشر کرد و سه سال بعد آلبومی به نام شال را از این خواننده شنیدیم و پس از آن نوبت به آلبوم لوتوس رسید.

 

آفاق برای سینما و تلویزیون هم آهنگسازی و خوانندگی کرده است. فیلم رخ دیوانه، سریال سارق روح و برنامه ضد گلوله از جمله کارهایی است که وی موسیقی آن را برعهده داشته است.

کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

آفاق در دنیای نقاشی

آفاق از نوجوانی نقاشی هم کار می‌کرد و حتی در دانشگاه با این‌که موسیقی می‌خواند این هنر را رها نکرد. او تاکنون چند نمایشگاه فردی و گروهی برگزار کرده است.

کاوه آفاق بازیگر نقش فرزاد در سریال خانه امن

بازی در نقش فرزاد در سریال خانه امن

کاوه آفاق قبل از این‌که در سریال خانه امن نقش فرزاد را بازی کند سابقه بازیگری داشت. او وقتی 6 سال بیشتر نداشت در فیلم پیامبری با 12 درهم بازی کرد.

 

وی همچنین در فیلم‌های لامینور ساخته داریوش مهرجویی و خالک بازی حضور داشت و علاوه بر این سابقه بازی در تئاتر را هم دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.