2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی یانگ سه جونگ بازیگر نقش هان سانگ هیون در سریال سایمدانگ

بیوگرافی یانگ سه جونگ بازیگر نقش هان سانگ هیون در سریال سایمدانگ

با یانگ سه جونگ، بازیگر کره‌ای که افتخارات زیادی به دست آورده است در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -یانگ سه جونگ بازیگر جوان و مشهوری است که نقش هان سانگ هیون را در سریال سایمدانگ بازی کرده است. بیوگرافی او را بخوانید.

 یانگ سه جونگ بازیگر نقش هان سانگ هیون در سریال سایمدانگ

آرزوی بازیگری برای یانگ سه جونگ

یانگ سه جونگ در 23 دسامبر 1992 در آنیانگ ، گیونگی به دنیا آمد. او در دو سال اول دبیرستان در یک فروشگاه اجاره کتاب و دی وی دی به عنوان شغل نیمه وقت کار می کرد.

 

یانگ در حالی که در سال دوم دبیرستان بود ، پس از تماشای نمایش های مدرسه با دوستانش ، آرزو کرد بازیگر شود. او قبل از انتخاب بازیگری در مسابقات تکواندو شرکت می کرد و دوست داشت ورزشکار حرفه‌ای شود حتی از بنیاد سامسونگ برای تحصیل در یک دانشگاه ورزشی بورسیه گرفت اما برای تمرکز در درس بازیگری آن را رد کرد. وی در سال 2011 برای مدت کوتاهی به عنوان مدل مد کار کرد. در سال 2012 ، یانگ در دانشگاه ملی هنر کره در رشته تئاتر و فیلم ثبت نام کرد.

 یانگ سه جونگ بازیگر نقش هان سانگ هیون در سریال سایمدانگ

بازی در نقش هان سانگ هیون در سریال سایمدانگ

یانگ بازیگری ر ا به صورت حرفه‌ای از سال 2016 با سریال دکتر رمانتیک شروع کرد و یک ماه بعد از اتمام فیلمبرداری آن برای بازی در سریال سایمدانگ تست داد و موفق شد نقش هان سانگ هیون را به دست بیاورد. این نقش به شهرت او بسیار کمک کرد.

 یانگ سه جونگ بازیگر نقش هان سانگ هیون در سریال سایمدانگ

جوایز متعدد برای یانگ

یانگ در ادامه در تریلر علمی-تخیلی دوئل بازی کرد. وی سپس در سریال عاشقانه دمای عشق بازی کرد که باعث شد جایزه بهترین بازیگر جدید مرد را از جوایز SBS Drama Awards ، Baeksang Arts Awards و ششمین جایزه APAN Star دریافت کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل لی یونگ آئه ،بازیگر نقش‌ سایمدانگ

 

یانگ به دنبال بازی در نقش های مختلف محبوبیت زیادی را تجربه کرد و مطبوعات به او عنوان تازه کار هیولا را دادند. یانگ در فهرست افراد قدرتمند کرده جنوبی قرار گرفت.

 

در سال 2018 ، یانگ در درام کمدی عاشقانه Still 17 بازی کرد. او در این سریال نقش یک طراح صحنه را داشت که در هفده سالگی دچار آسیب دیدگی شده است. او برای بازی در این نقش نیز جایزه دریافت کرد.

 

در سال 2019 ، یانگ به برنامه تلویزیونی واقعیت قهوه دوستان، پروژه ای برای کمک به دیگران پیوست. در همان سال ، او در درام اکشن تاریخی کشور من بازی کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.