2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار و اذیت زنان توسط دندانپزشک قلابی

آزار و اذیت زنان توسط دندانپزشک قلابی

تاکنون 13 زن از این پزشک قلابی شکایت کرده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دوات آنلاین- رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دندانپزشک قلابی که با دائر کردن مطب زنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، خبر داد و گفت: شاکیان می توانند برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

 

سردار "علی ذوالقدری" گفت: زنی با در اختیار داشتن شکوائیه ای به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه و اظهار داشت، برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مطبی در خیابان توانیر تهران مراجعه ولی مورد آزار و اذیت دندانپزشک قرار گرفته است.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت با دریافت شکایت تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندانپزشکی کشف شد.

 

شکایت 12 زن دیگر

وی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دائر کرده است، اضافه کرد: حین تحقیقات پلیسی، 12 نفر از بانوان دیگر در اظهارات مشابهی از این دندانپزشک شکایت کردند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران پایگاه سوم امنیت عمومی موفق شدند یکم مهر ماه متهم را دستگیر کنند.

 

سردار ذوالقدری ابراز داشت: متهم پس از حضور در پلیس امنیت عمومی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

رئیس پلیس امنیت تهران با بیان اینکه متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد، افزود: سایر بانوان که توسط این دندانپزشک قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند می توانند به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران واقع در خیابان شهید قندی – میدان نیلوفر برای طرح شکایت مراجعه کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.