2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی افشین آقایی بازیگر نقش ارسلان در سریال صفر 21

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر نقش ارسلان در سریال صفر 21

افشین آقایی قبل از سریال صفر 21 نیز تجربه‌های خوبی در سینما و تلویزیون داشته است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین- افشین آقایی در سریال صفر 21 نقش ارسلان را که یک جوان دهه هفتادی است بازی کرده و اتفاقا بازی شیرین و بامزه‌ای دارد. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

افشین آقایی متولد 1363 در تهران است. او در رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر درس خواند و کار هنری را با بازی در فیلم تعطیلات تابستانی از سال 1374 آغاز کرد.فیلم تعطیلات تابستانی را فریدون حسن پور کارگردانی کرده و داستان دو برادر دوقلو به نام‌های رامین و امین است كه تفاوت های زیادی با هم دارند. رامین بازیگوش است و هر سال تجدید می آورد و امین درس خوان و تیزهوش است. امتحانات آخر سال است و پدر به رامین می گوید كه امسال هم اگر تجدید شود باید به تعمیرگاه استاد كمال برود...

 

بازی افشین آقایی در فیلم فراری

آقایی در سال 1381 در فیلم فراری به کارگردانی رضا جعفری بازی کرد.

 

در این فیلم عسل دختر سیزده ساله ای که در شهرستان زندگی می کند، همراه با رضا پسر هم‌سن و سالش که به او علاقه‌مند است، به تهران می گریزد. مریم مادر عسل که معلم است برای یافتن عسل راهی تهران می شود و با کمک دوستش که مهماندار هواپیماست در جست‌وجوی اوست. مریم که رد رضا را پیدا کرده، وقتی به محل کارش می رود می فهمد که رضا درگیر کارهای قاچاق و فعلاً متواری است و بر سر پول هم با صاحب‌کارش مصیب مشکل دارد.

 

مصیب در قبال پول رضا قول می دهد که او و عسل را راهی ترکیه کند. از سویی مریم از طریق مجید یکی از دوستان رضا مخفی گاه مصیب را پیدا می کند. رضا پی می برد که مصیب نه تنها پول او را نمی دهد بلکه مورد ضرب و شتم عوامل او هم قرار می گیرد.

 

زنی عسل را گول می زند و او را با خود به خانه اش می برد تا با گروهی از دختران روانه کشورهای عربی شوند. عسل که پی به نیت آنها برده، می گریزد و درمی یابد که مادرش برای یافتن او به تهران آمده و سعی می کند پیدایش کند. مریم که به محل اقامت مصیب رفته در خطر کشته شدن است اما پلیس سر می رسد و او نجات پیدا می کند. سرانجام عسل با مادرش راهی شهرشان می شود.

افشین آقایی بازیگر نقش ارسلان در سریال صفر 21

همکاری دوباره با فریدون حسن پور

افشین آقایی در سال 82 یک بار دیگر با فریدون حسن پور همکاری و در فیلم مزرعه آفتابگردان بازی کرد. در این فیلم تعدادی از دانش آموزان برای گذراندن ایام تعطیلات به روستای آقای عنایت معلم مدرسه شان می روند. آقای عنایت تصمیم دارد مزرعه پدری اش را دوباره احیا کند. بچه ها مصمم اند او را یاری دهند، به تدریج آن ها وارد کار کشاورزی می شوند.

 

نقش ارسلان در سریال صفر 21

آقایی بعد از فیلم مزرعه آفتابگران دیگر جلوی دوربین نرفت تا این‌که در سریال صفر 21 حضور یافت. او در این سریال نقش ارسلان را بازی می‌کند و ماجراهایی پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد.

 

آقایی قبل از بازی در این سریال تجربه‌های دیگری را نیز کسب کرده و در چند فیلم و سریال دستیار کارگردان و برنامه ریز بوده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.